dnevnik zgb adolescenta

nedjelja, 09.10.2005.

the joint :-))))

probudio sam se u pol 4 ujutro!! sanjao sam da sam s ekipom palio đox na školskom u kvartu kad je došla murja s maricom i sve nas strpala unutra. uglavnom u postaji su mi rekli da su mi oduzeli stan, auto od starog i da su me ispisali iz škole i da nemam više pravo na školovanje. bum dalje se ne sječam ... razmišljao sam zakaj opče pušim to sranje. znam da neču nikad s tim nekaj dobit jedino mogu izgubit. razmišljao sam o onom trenutku kad sam to sranje probao. našao sam ga ispod klupe na satu fizike u sedmom razredu. bio tanki masni joint. uglavnom zao mi je kaj to radim znam da necu preč na nekaj više, teže i opojnije. imam frenda u razredu kaj je več na opijumu ex-u i seedu. lik je totalka sjebadossss. ma uglavnom......
pazite ovo.. dođem danas u konzum, i trebam staroj kupit neka sranja za doma. i ja tak gledam tražim ko krepil, i dođe neka mala čorava crvena prodavačica i nekim kreštavim glasičem me pita kaj trebam? ja joj kazem to i to a ona meni kaze, da nije ona glupa da ona zna zakaj sam ja tu... ja ju zbunjeno gledam.. nemam pojma o čem seru ta njezina stara našminkana usta..?? ona meni kaze .. da kaj imam u hlačama , da se vidi da su natrpane. ja joj velim da nemam niš i ona se malo udalji i pozove još jednu od svojih babetina tam iz one čifutarske sobice. i jedna se stala tam na kraj reda i kao nekaj pospremala a ustvari me gledala svaku jebenu sekundu. druga je tam, kao fol slagala alkohol na police, i stalno me gledala ko da sam vanzemaljac. jebote tak sam se raspizdio da sam odletio van i otišo u drugi normalniji dučan. jebote uđem u faking dučan sve oči su na meni, sam čekaju da nekaj strpam u hlače. krivo misle sam zato kaj nosim nekaj drugo(anonimous crew__ pozdraff ekipi)..sam zato kaj sam drugčije obučen tak bulje u mene jer misle da sam klošar. e pa i jesam, ja sam jebeni kloshar sin ulice kojeg je cesta odgojila i sad je vrijeme da ja odgojim sve one vani na toj cesti! peace nhf
- 22:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>