subota, 18.10.2008.

Polako je sve više zima.....

Bok ekipa! Evo me nakon 2 tjedna, više nije mjesec dana, hehe.... Nadam se da ste svi ok.... Evo od novosti ima svakaj; u školi je super za sad, bio sam u petak upalio sr-a nakon mjesec i pol, napravio 20 km i opet ga spremio u garažu, onda u subotu smo Tomi i Ja išli do granice opet (kod Metlike), Ozlja, Krašića, vozili se malo, jučer smo bili vani u Maritimu, bilo je super, ''Begini'' svirali....danas sam malo bi u garaži, napravio sam 10 km s RS-om i smrzo se ko p....koma....zima je....izgleda da je sezona polako pri kraju :(, ako ne sljedeći onda onaj tamo vikend sigurno spremam RS-a na spavanje do početka 3. mjeseca. I tak, to je uglavnom to....

Pozdravi: svima iz maritima jučer, D2, Sunny girl (daj se javi), svim motoristima....
P.S. : prodajem apriliu rs 125


Evo nekih novih slika malo:

aprilia rs 125----2005----
Image Hosted by ImageShack.us


Kod granice
Image Hosted by ImageShack.us


Kod Jure u ulici
Image Hosted by ImageShack.us


Dio ekipe na nogometu kod srednje škole u Jaski
Image Hosted by ImageShack.us


Kod Hozea na rođendanu
Image Hosted by ImageShack.us





Evo ga....to je to....
Vidimo se za tjedan dana...
Pozz!

- 10:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.