subota, 06.10.2007.

. . . produženi . . . ludi . . . vikend . . .

Evo me opet! Nije petak ko i obično ali jedan dan sim - tam! Nadam se da ste svi ok, konačno je došao i ovaj malo dulji vikend! Počeli smo dobro ( vrlo dobro ) (( odlično ))!!!!! Jučer popodne smo se išli Hoze, Presley, Mika, Marac i ja ( Neva ), voziti do Svete Jane, Plešivice; Reka . . . Ja sam išal s tenkom i vozil sam Marca, mali ide ko šprih!
U brijeg sam bio zadnji, ali niz brijeg prvi! Ovaj tjedan nemamo previše slika, imamo jedan oglas, nečiji san od motora . . .
Večeras Mika i Hoze slave rođendan, bit će . . . svega! Vidimo se sljedeći tjedan!

Oglas:

Prodaje se motor: Baotian BT50QT-9
50 ccm
2006. godina
2000 km
usćuvan, garažiran, 1. vlasnik, napravljen servis, servisna knjižica, nikad padano
2,2 (kw), 3 (ks)
max. brzina 75 km/h
Cijena: 2.800 kn, približno $ 541,16, približno 383,57 €
Jastrebarsko, 099/6666-771

DANA 17.10.2007. GODINE MOTOR JE PRODAN!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Bačvin san:

Ducati Desmosedici RR

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Motor je predobar, ima 147,1 kW - 200 hp pri 13.800 rpm, getriba 6 brzina ( ko i svaki NORMALNI motor ), 4 cilindra, max. brzina preko 320 km/h!!!

Čujemo i vidimo se idući vikend!!!!! Puno zabave, posjećujte nam blog!!!

- 11:09 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.