Linkovi
Karakter club


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e-mail: zezalica_z@yahoo.com

miroljubiva škorpionka :-)

myspace



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


e sad mi je dosta...

21.04.2006., petak

Jeruzalem...

Image Hosted by ImageShack.us
Za praznike svi nekud putuju, nisi faca ako ne veliš da si negdje bio. Ako ništ drugo, bar kod frendice na kavi u susjednom selu: :)

I tako, veli naš robovlasnik da bi mogli i mi nekud - sindikalno. Nema već dugo sindikata u našoj maloj zajednici, al' zadržao se taj sveti izraz "sindikat", pa eto, još uvijek kupujemo piletinu pod tom zastavom, nabavljamo zimnicu i putujemo, tu i tamo. Troškove snosimo sami.

Zaputila se vesela družina u susjednu nam deželu. Tridesetak nadobudnih i ne baš tako mladih djelatnika. Doduše, raspon je bio od 20-60 godina, ali nekima je mentalni sklop na razini predškole, pa nam takvi uglavnom popravljaju prosjek. :)

Prva postaja - Zelendvor. Da se popije kava i tak to. Usput se divimo ljepotama lovačkog doma, misleći da smo već prešli granu. Nekima je splasnulo raspoloženje kad su shvatili da smo još uvijek doma.:)
I tip iz lovačkog društva nam je lijepo objasnio da nas ne može voditi u "fazaneriju" zbog ptičje gripe. Očito je bio u strahu da mu ne zarazimo podmladak. Čime će onda vabiti Talijane na lovni turizam.

Slijedeća postaja je bila ono zbog čega se i krenulo - neko skladište. Robovlasnik i njemu bliska svita netragom su nestali između paleta, osvajajući dobro im poznati teren. Bože, kaj se tim ljudima zacakli pogled kad vide te boce, nemreš vjerovat. U vinu je istina! :)
Pokupovalo se raznih butelja, pio se rumeni muškat i traminac, onako, ispred autobusa, na parkiralištu baš kak' nam i priliči. :) Za krepat!
Odredište - Jeruzalem. Ručak je protekao dostojanstveno, držao se narod još uvijek na nogama.
Pa smo igrali nogomet, muški su to shvatili kao tekmu od životne važnosti. Da im ne bi muškost patila, pustili smo im tri razlike, nek se vesele. :) Ionako su pobjednici plaćali cugu.

A najbolje smo ostavili za kraj - degustaciju. Mislim stvarno, poslije toliko popijenog vina aj ti sad tu nešto degustiraj. Mislila sam da ni pomirisat neću bit u stanju. Samo sam mislila. :) Koji su to okusi, mmmm... Pa sir, pa orasi, pa suhe šljive, pa sir... malo sam se gubit počela. :)
I tako, večer smo zaokružili večerom i druženjem uz glazbu. Gitara i tridesetak prosvjetara, di ćeš bolje kombinacije. :) Dugo u noć...

"Još ni jedan Zagorec nije prodal vina..." :) Srećom je Jeruzalem tu blizu, odmah pokraj Ljutomera. Preporučam se za vodiča! :)

- 06:59 - Prospi bisere (11) - Naniži na končić - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
judi, zviri i.... tamo neke aždaje :-)

myspace



myspace







Samo za taj osjećaj

Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više nikad učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjećaj

Samo za taj osjećaj….
(HP)

myspace