< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog će biti o:
-dečkima
-meni
-frendovima
-muzici
-košarci
i tako dalje...

free image hosting



free image hosting



Linkovi

Miica-moja besticamouthwashsmijeh
Elmica-frendica s treningasmijeh
Mali Antonio iz 6 razreda he hesmijeh
Ketyyy caricaaaa iz 8.c razredadead
cerekSarita&Manyakcerek
Tatjana - Elmina frendicadead
Bucaaa tipica iz 8 razredadead
Moj klub!!!cerek


free web counter

d;)


MySpace Layouts



O meni

Zovem se Nina. Idem 7.a U školu Veruda. Treniram košarku u klubu Ž.K.K. Pula. Rođena sam 26.09.1993. u Splitu i full sam visoka. Volim piti i ići u Uljanik. Ne pušim (ali pijem)!!! Obožavam narodnjake, subote i zgodne dečke!!! Nemam dečka he he!!!

Nick na chatu: basketball_baybay

Images for your blog



Friendster images

Images for your blog



MySpace



Customize your blog








četvrtak, 22.03.2007.

...Ludo, ludo!...

DOBILA SAM JEBENU ŠTAFETU!!!!!!burninmad

Evo nekih stvari koje niste znali o meni (osim ako me dobro poznajete):

1. Jako lako gubim pare! Ne mislim da ih potrošim, nego ih baš izgubim! Sakrijem ih negdje od bake i tate (da mi ih ne maznu) i onda zaboravim gdje sam ih stavila! Tako sam prije par mjeseci našla 50kn od pretprošlog ljeta! yes

2. Obožavam paliti vatru! He he! Ne bi se začudila da jednom negdje pokrenem požar! He he! smijeh

3. Nikad ne bi mogla biti s nekim metroseksualcem. nono

4. Jako sam izbirljiva kad su u pitanju dečki, pa kad ja kažem da je dobarrrrrrrr onda je stvarno jako dobarrrrrrrr! He he! smijeh naughty

5. MRZIM KLINCEEEEEE!!!!!!!! burninmad headbang mad

Štafetu predajem: Elmi, Sari i Manyju, Triski, Martini i Ninici

Obećavam da će ovaj post biti kraći (ne ubrajajte štafetu)yessmijeh! U petak sam išla s miom u grad. Bilo je odlično!wink Kupila sam si neke full dobre naušnice, dva paketa biskrema, lizaljku, mali shake i oštrilo, a mia je “posudila” iz dučana dva sjajila, dvije tube onog amo reći ukrasnog ljepila ili koji je ono kurac, dva konca, dva sjenila, žvake i korektor (za lice)smijeh! Thanks miathumbup! Poslije sam s Elmom i Hanom išla na trening i potpisale smo se na školu Šijana i na neki kipyes. Opet smo izgubile protiv onih tipaca! Grrrburninmad! Popizdit ćumad! Sad me još više pila onaj tip s dobrim trbušnjacimaheadbang! Neki će znati o čemu pričamrolleyes! Potpisala sam se u muškoj svlačionici onom crvenom tubom na zid da se vidismijeh! He hesmijeh! U subotu je Elmi bio rođendandead! Išle smo u uljanikyes. Vidjela sam onog dobrrrrog tipa od prošlog putawink! Evo tko je bio na rođendanu (koga se ja sjećam): Elma, ja, Mia, Hana, Tena, Triska (zaboravila sam joj ime), neka tipica koja je počela trenirati s nama i neka tri tipa iz Elminog razreda (he henaughtywinksmijeh)! Mogu vam reči da su onaj najveći i malo manji dobrrrrrrirolleyesnaughtywinksmijeh! He he! Elma me napilala jer nam je dva puta pobjeglaburninmad! Grrr!!!mad I stalno smo odlazile na najbolje pjesmemad!!! P.S. Elma tvoja četka je kod mene. Poslije uljanika smo išle u grad i ja sam požderala sladolednjami. He he! Čula sam da su se u gradu neke dvije tipice fajtale i da je došla policijayes. U nedjelju smo u 8h imali utakmicu i pobjedilismijeh! He he! Poslije sam išla s Miom u grad, a Sara nije išla s nama jer je išla kod Manyjanamcor! Grrrr! U gradu smo vidjeli Frenkyja i izbjegavale smo ga! Ha ha he heroflsmijeh! Išle se potpisivali u neki park i ja sam slučajno sjela na Miin potpis! Ha ha he heroflroflrofl! I sad mi na hlačama piše: MIA 7.c CARICA!!! Ha ha haroflsmijehrofl! I takva sam trebala otići do McDonaldsa! I ja se zaebavam Zamisli da sad Frenkija sretnemo! Dođemo u McD i tamo vidimo Frenkija i ekipu, upadnemo u wc i počnemo crkavatiroflsmijehrofl! Stavila sam jaknu oko dupeta, a mia se potpisala plavom bojom i istisnula ju na wc školjku! He hesmijeh! U pon smo imali utakmicu i pobjedili smo, ali baš smo loše igralinamcor. Zbog utakmice sam otišla sa tjelesnogsmijeh. I tako idem ja do Pattinaggia i sretnem Rukyja s nekom tipicom i nećete vjerovati s kimeek! S onim dobrrrim tipom iz uljanikaeekyes! Daaayes!!! Ne mogu vjerovatinono! Jučer sam dobila 5 iz matematike! Yayyysmijeh!!! I brat mi je nabavio full puno dobrih pjesamayes. Nabavio je od Slađe Đogani - Sedmi sprat, od Slađe - Poznata, viđena, slavna, od Bojana Bjelića i Indy – Ekspresno, od Elene – Obrati pažnju... Poslije treninga idem s Miom vidjeti neke skejterice za 200knyes. Sutra pišemo kontrolnu iz fizikeno!!! FUCKburninmad!!! Marijana me tako počela pilatimad! Imam novu pozadinu i full je coolyes! A ma. To je sve od mene. Bokić ljudi!wavewavewave

Bojan Bjelić & Indy - Expresno

|komentiraj 55| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.