<Ninja! Boli me crveni karton... - The Zero-Welcome to my paradise... - Blog.hr DESIGNED BY HTTP://SLUSHDESIGNS.BLOG.HR

The Zero-Welcome to my paradise...

26.02.2007., ponedjeljak

Boli me crveni karton...

Aloha...nadan se da ste svi sritni i zadovoljni,ako niste ko van je kriv....
Ovih dana san u nekon svon filmu,nista me nije brige,boli me i za skolu i za ocjene,i za nogomet (mozda ga se i ostavin) takoder me boli i za zenske...vise me uopce nije briga za njih.(nemojte mi sad pisat komentare tipa geycino,jer se nisan ostavia zenskih na taj nacin)razocara san se u citav zenski rod,i vise neman uopce volje,ni zivaca da bi pokusava shvatit na koji nacin zene razmisljaju......nerjesiva enigma za milijarde muskaraca,a od danas san i ja jedan od njih.Ali nezelin vise uopce pisat o njima ko ih jebe...
Vecina vas je gledala utakmicu Dinamo-Hajduk,svak ko je gleda ima neko svoje misljenje o toj "ljepotici derbija".Oba dva gola koja je primia Hajduk nebi primia ni neki klub u 4.malteskoj ligi,a i gol i koji je Dinamo primia te prikazana igra su pokazatelj da Dinamo nece jos dugo u europu,bez obzira na sav novac i igrace koje imaju...sve u svemu jad i bijeda.Danas nam je na satu razrednika razrednica trubila kako nam je maksimalni top neopravdanih 30 te ona moze tolerirat jos 2 te nakon toga slijedi iskljucenje iz skole,jedan lik iz mog razreda je vec iskljucen (33) neopravdana.Na svu sricu ja jos uvik neman problema s tin....Da napomenen da je Juventus dobia Modenu 1:0
Dame i gospodo to bi bilo sve od mene za ovaj misec,cujemo se __________adio!!


Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com


pogledajte ovog specijalca roflroflrofl

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.