<Ninja! Be quick or be dead - The Zero-Welcome to my paradise... - Blog.hr DESIGNED BY HTTP://SLUSHDESIGNS.BLOG.HR

The Zero-Welcome to my paradise...

13.02.2007., utorak

Be quick or be dead

Pozdrav svima,Bog van da pameti i zdravlja.Od danas san ponovo u akciji,u ovoj odsutnosti san razmislja da izbrisen blog,i izbrisa bi ga 100% da me nije odgovorila sbPOP,obozavatelji ona je osoba kojoj se tribate zahvalit sta ovo citatesmijeh.Neznan kako kod vas stoji život ovih dana,ali kod mene je savin solidno,škola-dovoljno,obitelj-dovoljno,sport-dovoljno,ljubav-(minus) -1.Oni koji me poznaju,znaju da nikad nisan bia previse zagrijan za ljubav i te stvarcice,pa mi tako i ovo valentinovo nije sasvin jasno ali eto...ko voli nek udre eek Mozda se neki pitaju zasto pisen malkicu krace postove,vise je razloga,jedan je sta san lin pa mi se neda pisatsmokin,drugi je sta to niko ne cita,ako su kratki jos i nekako...njami...Sritno svin golubcicima valentinovo itd.Pozdravljan vas sve,ajte lipo čitat Bibliju!

Slika hostovana na Fotorola.com Slika hostovana na Fotorola.com smijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.