05.05.2006. / petak

hello people!!!!!!!!!!!!!!!

Hm,baš me sram.Nisam vam se fakat dugo javljala......iskreno........nemam volje......stalno sam vani,pa malo visim na kompu,svađam se sa babama.......uostalom,nikad ne učim a sad brzo je kraj škole.....ma čisto mi se jeb*.Ah da vam sve pomalo kažem,danas smo imali likovni i neki tip,marko(šime),pita njega profesorica gdje mu je likovni rad,on izvali da je bio u bolnici,a ja to potvrdim,iako nije istina,dođe onda ona njemu,šta baš si ležao u bolnici,a dođe on,a ne pjevao sam,ihihihihihii ja sam umiralarofl rofl rofl smijeh poslije tog uzela sam bocu i napunila je vodom i špricala sve u razredu........pa su me svi lovili i onda mene špricali headbang Jučer sam bila u marelici na dva rodjendana i umrla sam.......stalno sam plesala,pijevala,zajebavala dečke i tako dalje,al mi se neda nabrajat.baš nam je bilo super na Eleninom rodendanu,imali smo balone s helijem,a da nam čujete glasove,ma mi smo se pišali od smijeha.........rofl smijeh rofl smijeh a neznam dal znate nensi.......ona vam vodi marelicu i monte serpente......kad me vidjela da idem na još jedan rodendan kod nje........jer sam bila u 16.00 do 18.30 pa onda opet od 19.00 do 22.00 pa kad me vidjela opet..........počela je...........joj šta sam ja bogu zgriješila,pa bila sam dobra i takve neke spike headbang headbang ali šta ja mogu kad volim dosađivati ljudima........thumbup..........ma nije bed.............ok kad bude nešto zanimljivo bilo javljam vam se..........respect people and goodbye mah wave


P.S.pozdravljam svu ekipu sa chata i sa mojeg bloga,one koje poznajem i koje ne poznajem a voljela bih upoznati,Elenu,petru,mateu,adrianu,maju,lauru,miu,ninu(iz veli vrh škole)ines,niki,šimeta,tomia,andreu,andreja,marka Č,silvia,tizianu,giania,acu,alena,edia.............mah wave mah wave

- 14:24 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.