Žena jednog pomorca

petak, 26.03.2010.

Me, Myself & Captain... Proljeće, proljeće, proljeće!

Ne znam kako na vas djeluje proljeće al ja ga obožavam. Iako u ovoj početnoj fazi konstantno patim od niskog tlaka i sve mi je tlaka, u konačnici sam super.
Super sam volje, nemam mira....sve se budi u meni.
Počinju se javljat boje i grad finije miriši. Jeste to primjetili?

U proljeće kreće jedan moj ritual. A to je vožnja Jarunom na bicu s mojom Prijateljicom.
To je rekreacija tijela i jezika. Fino mi krenemo iz kvarta, napravimo krug i sjednom na kavu.
I tamo se razvežemo na veliko. I onda istim putem doma. Obožavam taj naš ritual.

Imam želju u proljeće vidjeti New York. Ja sam opsjednuta tim gradom.
Bila sam u NY-u u zimi i bilo je predivno. Vidjela sam ga veličanstvenog pod bijelim pokrivačem, a sad ga želim vidjeti u punom cvatu.
Nadam se idućem proljeću u NY-u.
Hmmmm mislim si hoće li se Captain složit s tim?? Hoće uvjerena sam!
U jednom od sljedećih postova i mala priča o NY-u.

No da se ja vratim na temu ovog bolga a to je moj život kao žena pomorca...hahahah to mi je smiješno začuti.
U biti ja još nisam zakonski žena pomorca. Vjenčanje će bit u kolovozu.
Ali nema veze ja se tako osjećam. Napisat ću i o ovoj temi u drugom postu jer taj dio itekako zaslužuje svoj post.
Planiranje vjenčanja s pomorcem. Živi izazov.

Captain je zvao. Javio se s broda. Kaže da su sad negdje kod Engleske.
Ostaje još mjesec dana. Tek kad dođe u Grčku ide doma....
Daleko je od obale i nema signala na mobitelu pa zove s brodskog telefona.
Zadovoljan je. Čujem mu po glasu da mu kuća ne fali, ni malo. Nema veze
Ja sam sretna.
Nemam crnih misli.
Mirna sam totalno.
Neka plovi u miru.
Mirno mu more.

26.03.2010. u 12:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Život žene koja čeka svog muškarca...
Život žene koja putuje svijetom sa svojim muškarcem...
Život žene i njena svakodnevnica...
Život žene pomorca..njeni snovi, ljubavi, patnje, strahovi...jednostavno život!

Meni dragi blogeri

newyorčanka the blog
Opisi života u New Yorku

pardon my french
Opis život u Parizu

Travel Freak
Putopisi žene iz Nizozemske