siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O MENI
IME: josipa
PREZIME: ...
ŠKOLA: ekonomska cerek
VOLIM: pizzu, palačinkee, HIGH SCHOOL MUSICAL i CAMP ROCK , glazbenu školuu smijeh
MRZIM: umišljene kurvice, prenemaganje, emače, graah bang

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

srijeda, 06.01.2010.

---> tOtaŁno nova <--- ;)

- vozdraa ! :P .. 'vak, da se predstaviim .. imam 16 godiina ..volim sve što vole mladi..
- nadam se da će mi ovaj puta blog uspjeti jer sam dosad imala nebrojeno mnogo neuspjelih pokušaja, vjerovatno zato jer nisam pisala postove niti sam komentirala druge blogove :D upss..
- dakle slažem se s onim što piše na vrhu dizajna bloga .. LIFE IS ONLY A GAME!! iako ponekad i najebem radi tog, smatraju me kurvom i slično.. al čemu tratit vrijeme ak se možemo ludo provest.. ;)
- pokušavam dnevnik zamijenit blogom jer nije zanimljivo kada prepričam cijelu životnu priču, a nitko je ne pročita o.O .. čemu onda sve to ???
- ne slažem se najbolje sa starim.. stara kaže da je to zato jer smo istog karaktera.. pravim se da ju ne kužim, al kužim ja , kužim :P .. kažu da vuk i srna ne idu zajedno, al ne idu ni vuk i vuk .. shvaćam to kroz život.. :)
- jedva čekam da se jebeno iselim iz kuće jer ne podnosim zapovijedanje staraca.. nie da mi oni išta mogu, ne mogu, al svejedno gubim živce radi ničega.. grr
- moj životni cilj je : RADIT NIŠTA, A IMAT SVE.. da daa.. znam da se čini nemoguće, al to je ono što ja želim.. zapravo, želim se baviti pjevanjem.. i ide mi dobro iako ne podnosim poraz jer sam dosad samo jednom osvojila mjesto manje od 1. i imala sam osjećaj da ću jebeno eksplodirat ako uskoro ne pobjedim :S aaaa.. ii da, ne podnosim kad mi netko zapovijeda.. NE PODNOSIM!!!! :O rađe bi crklaaa nego slušala nekog ko mi tako fuckiing ide na živcee.. užas!! -.-'' počinjem shvaćati zašto starci kažu da će kraj mene završit u ludarii!! :D hahah.. ko ih jebee.. neki dan sam iz dubine duže poželila da stari crknee, da ga pregazi vlak, bilo štaa , samo da nestane iz mog života.. čak sam sama sebi u bradu pričala da bi najbolje bilo da ga mama ostavii.. al ozbiljno.. ja s takvim nebi preživila.. moj bi davnih dana bio na cesti :D
- ii takoo.. to bi bilo to.. i previše ^.^ aj nadam se da će bit koji komm.. uzvraćam ;) <3

- 18:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.