srijeda, 09.04.2008.

Vrhunski zemaljski užici

Blogeri, kako ste mi?
Ja štrebam za ispit sutra, al znam da ionako neću proći. Jednostavno nisam imala dovoljno vremena za naučiti knjigu debelu poput Biblije. rolleyesAl to vam je studiranje, jebiga... Nekako me tješi činjenica da su to zadnje godine učenja u mom životu. Nakon faksa slijedi posao, osamostaljivanje, brak (ovo zadnje nemogu sa sigurnošću tvrditi, mislim da ćemo se načekati dok se ja skrasimfino)... Svako razdoblje ima svoje ljepote. Nebih htjela biti dio onih koji nisu iskusili studiranje. Naime, mislim da svaki glupan može završiti faks (izuzev mentalno hendikepiranih, al doslovno). Stvar je u trudu. Uostalom, tu je ono najljepše - zabave s vršnjacima, koji su u međuvremenu malo zreliji. Ne ići na faks mi je nekako i kao srednjoškolke s trudničkim trbusima. Gotova mladost za njih. Mogu se one neznam koliko opravdavati kak je njima ipak super, al ja to ne pušim, jer znam da je nama bolje. smokin

Danas sam tokom razgovora s prijateljicom napravila svoju top listu vrhunskih zemaljskih užitaka:

1. Šoping! Eto, sad znate što najviše volim raditi... Nema sumnje da sam pravo žensko koje voli trošiti dokle ide! smijeh Iako ponekad pokazujem znakove potreba za nečim dubljim od šopinga, brijem da mu ništa neće oduzeti njegovo prvo mjesto! Barem ne u skorije vrijeme...
2. Fina hrana! Joj, pa znate već, zašto nije naopako, npr. da zdrava hrana deblja, a junk food ne?? Mislim, život nije fer i želi nam otežati sve što stigne, zašto npr. onda ne deblja zdrava hrana, pa kad bi netko htio bit zdrav bi se morao puno truditi... Eh!
3. Muškarci (20+ only)! Žalim dečki, al tek treće mjesto... Postoji hrpa stvari boljih od seksa, šoping npr.! mouthwashSorry na surovoj istini, ali srećom nisam muško pa da se trebam prazniti svakih dan-dva...zubo

I postoji samo jedna stvar koja se tu i tamo pojavi i u roku keks završi na prvom mjestu, a to su oni pravi, pa barem na mjesec dana...ili tjedan...ili dan. zubo

Do čitanja! Moah!

09.04.2008. u 19:31 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Žena Mačka

Visina...samo 167cm
10.6....ima rođendan
Ima već...18godina
zenamacka@windowslive.com



...studentica...
...Blizanac po horoskopu...
...Djevica samo u podznaku...
...rođena u godini Sunca...
...nema joj bolje stvari od trošenja novca...
...pazi na svoj izgled...
...voli mačke...
...umjetnički nadarena...
...brije na zdravu prehranu i trening...
...voli gledati filmove...
...voli kasno proljeće, ljeto i ranu jesen...
...voli provocirati ljubomorne...
...odana prijateljica...
...voli dobre izlaske...
...sluša r'n'b, hip-hop, pop...
...ne podnosi narodnjake...
...ne bira prijatelje na temelju muzike...
...zaljubljuje se na prvi ili drugi pogled, a odljubljuje se teško...
...voli biti zaljubljena...
...uvijek kasni barem 15 minuta...
...često mijenja frizure...
...voli svoje ime...
...voli biti voljena i svoje prijatelje...
...tokom spavanja promjeni tisuću položaja i raširi se preko cijelog kreveta...
...ne voli trošiti vrijeme uzalud (kao na ovaj blog), ali nemože odoljeti...

O blogu...

Čemu blog?
Ovo je samo način na koji trošim dio vremena kojeg bih mogla iskoristiti bolje,zubo ali nemogu odoljeti!

Što će biti na blogu?
Vidjet ćemo još, al ne očekujte ništa ekstrapametnog, jer dok ljenčarim (tj. pišem blog) neću imati volje za neko veliko naprezanje mozga. Vjerojatno će sličiti na dnevnik, uz pokoju fotku, razmišljanja... Znate već kako izgledaju blogovi. Neznam zašto bi netko htio čitat moje gluposti (ja nemam baš volje za tuđe), život ko život, al evo ak nekoga zanima... mouthwash

Zašto ime Žena Mačka?
Zato jer je to prvo ime koje mi je palo na pamet (valjda zbog utjecaja filma jučer), a da nije bilo zauzeto. Pošto ionako volim mačke i uspoređivati se njima (naime, oboje se volimo maziti i samovoljne smo) ime mi je dobro sjelo.

O anonimnosti...
Možda ću jednom pisati pod pravim imenom kad neću imati posla s muškarcima (nadajmo se da se to nikad neće desitismijeh), ali prije toga si neću stvarati nepotrebne probleme, pa da mu moram objašnjavati svaku nespretno sročenu rečenicu ili a-desilo-se slučaj.smokin

Još uvijek si mi draga
Još uvijek gorim za ljubav
Još uvijek živim za nju
Još uvijek gorim za ljubav
Još sam za tebe tu
Mog'o sam te volit'
Jedva mog'o sam prebolit'
Al' kao prvi puta ja ti ne mogu odolit
Neću razmišljat
Zašto opet smo se sreli
Kako će završiti
Ti znaš da nismo smjeli
Sve mi je jasno
Vidim, nisi došla s njim
Ali nije ni to razlog
Zašto noćas ja sam fin
Zavodi me
S tvojih usana slatka priča
Pokvareno
Kao s mojih slatka pića
Kao javna tajna mi se skrivamo pred svima
Moji ljudi znaju
Da ja doma neću s njima
Jer uživam u tome kad nas gledaju ti stranci
Neukusna šminka
Ko seljaci i šampanjci
Izazivaš zemljotres
Na drugima bijes
Čuvaj to što imaš
Ko za mene svaki ples
Samo još jedanput
Za nas zadnji put
Ti se barem sjećaš kako gori kad sam ljut
Pukla nam je veza iza ponoći u jedan
Tugov'o dana sedam
Ja drukčije to gledam
Uspomene čuvam
Znaš da nikome ih ne dam
Zašto onda kažeš da te nisam bio vrijedan
Curo sve je cool
Ja sam takav dečko
I nemoj trošit riječi
Govorit mi je teško
Izbriši moj broj
Više nisi moja mala
Bolje nisi znala
Dala si mi, hvala
Ostaju mi slike koje gube se u noći
Obris'o bi te suze al' to nisu moje oči
I nemoj varat sebe
Curo jedini te znam
Sada je prekasno
Znaš da sanjam drugi san
Ljude ne možeš promijenit'
Čitaj mi sa lica
Mijenjaju se lica
Novo lice, nova stranica
Ljubav ti je takva
Na kraju uvijek boli
Nisi znala kako pa ti kažem
Curo sorry
Ne vraćam se na staro
Prob'o sam pa znam
Naučio me život
Da kroz njega hodam sam

credits.}

DESI GNER
PICTURE
BRUSH1
BRUSH2
HostedbyIMAGESHACK
& BLOGGER
ThankstoAdobe Photoshop CS