gdje PSYCHObITCH umuje

utorak, 15.08.2006.

Društvo blogerskih leptirica

Dakle svašta: članak u slobodnoj na ovu temu.

Ljudska glupost doista nema granica, kao i banner kojeg sam vidjela na jednom od blogova na kojem piše da je anoreksija lifestyle, a ne bolest.

Da li da krenem od činjenica ili od opisa stvarnih slučajeva sa psihijatrije. Ne znam, toliko su me raspi**ile izjave tih blogerica da sam morala stati sa svojim uobičajenim aktivnostima i preskočit spavanje. Blogerica xy kaže: zanemari mamu i samo naprijed (koja op.a. curici nutka stalno hranu jer je na OČIGLED pothranjena). Check this out: na jednoj sam stranici pronašla podatak da 1% cura u Americi oboli od poremećaja u prehrani, a 10% njih i umire.* namcor

Anoreksija nervoza i bulimija nervoza uistinu nisu bolesti, nego poremećaji, koi spadaju u poremećaje hranjenja, a koji su klasificirani u DSM-IV službenom dijagnostičkom statističkom priručniku mentalnih poremećaja.

Iz blogova koje sam noćas prešaltala mogla sam naučiti pojmove kao što su "leptirice", "vodeni dan", "UN-dijeta", "dijeta 15kg u 15 dana"...ne zaboravimo, riječ je o blogericama tinejdžerkama, koje nisu kao mi skupljale postere i slike najdražih bendova, nego bodove u tzv. challengeu za svaku popijenu litru, za svaku izbjegnutu krišku kruha, svaki pretrčani kilometar.
Nisam htjela dati ovom postu preveliku dozu osobne note, jer tome zbilja trenutno nema mjesta, a i ljuta sam za popi****! burninmad
Apeliram na roditelje da ipak više pozornosti posvećuju ovakvim stvarima i problemima jer neće nestat sami od sebe, neće nestat nutkanjem hranom i okretanjem glave, niti će nestat dok god bude rasla ova mala internet zajednica izgladnjivanih leptirica no

RODITELJI! HALT! slijede simptomi (DSM-IV)* prema kojima možete prepoznati spomenute poremećaje!
ANOREKSIJA
- odbija održavati težinu veću ili jednaku onoj primjerenoj njenoj dobi i visini
- intenzivan strah od mogućeg debljanja
- izostanak najmanje 3 menstruacije
ostali simptomi - odbija jesti u javnosti, izražena briga o unosu kalorija, anksioznost, blijeda koža, gubitak daha

BULIMIJA
- unosi količinu hrane (unutar određenog vremenskog razdoblja, npr. 2h) koja je znatno veća od količine hrane koji bi većina ljudi pojela u tom vremenskom periodu (iliti prežderavanje)
- osjećaj gubitka kontrole nad unosom hrane, osoba smatra da ne može zaustaviti prejedanje
- kako bi se oslobodila prekomjerno unijete količine hrane osoba: izaziva povraćanje, koristi laksative, diuretike ili druge lijekove ili se pretjerano bavi fizičkim aktivnostima
- takvi simptomi bi se trebali javiti barem 2 puta tjedno tokom 3 mjeseca

- imajte na umu da bulimija nije samo prejedanje i povraćanje, nego djeca/cure/djevojke mogu unositi i razne lijekove koji će pospješiti izbacivanje hrane, ili se doista pretjerano baviti fizičkim aktivnostima; p.s. ANA i MIA nisu najbolje prijateljice, nego sinonimi za anoreksiju i bulimiju

Slijedi niz za-zgrozit-se (ZZS) izjava (neću navodit autorice i adrese blogova, čisto radi poštivanja privatnosti, a uopće nije problem pronaći te blogove na netu...)

ZZS - 1

moj stari je uzasan, stalno mi hranu baca pod nos govoreci pojedi to ti je zdravo...idiot!

ZZS - 2
Rigala sam toliko dok mi se nije počelo vrtit u glavi...još uvijek sam sva ošamućena.... ali na neki način i uživam u tome i barem nemam grižnju savjesti... uglavnom, lakše mi je ovako nego dok se brinem koliko sam nabila kila.
Naravno, danas više ništa ne namjeravam jesti..... valjda ću izdržat!

ZZS - 3
. a zalosno je sto nas svi osuduju kako se izgladujemo...svi misle da smo samo kost i koza, svi misle da je anorexia bolest.
headbang no
ZZS - 4
CHALLENGE
* Cilj je sakupiti što je moguće više bodova, a i izgubiti što je više moguće kila.

ZZS - 5
Danas imam loše vijesti – 58 kg!! Ne mogu vjerovat..... Mislim, znam da sam si sama kriva...Užas! I da sve bude još bolje, mama mi kaže kak u subotu pravi pizzu!! Došlo mi je da ju zviznem... mislim, stvarno.

ZZS - 6
Pojela u srijedu:
Dorucak:jabuka
Oko 12-milky way minute
Rucak-mali slanci i ab kultura light,saka kokica -kokice izrigala


Padam u napast napravit tjednu top listu najmutavijih izjava namcor no

Neke od posljedica anoreksije*: promjena strukture kostiju, gubitak minerala, niska tjelesna temperatura, nepravilan rad srca, trajni gubitak normalnog rasta, razvoj osteoporoze i bulimije nervose.

Neke od posljedica bulimije*: uništenje zubne cakline zbog opetovanog izlaganja želučanim kiselinama, karijes, osjetljivost na toplo/hladno, naotečenost i bol žlijezda slinovnica, čirevi na želucu, rupture želuca, neravnoteža elektrolita, dehidracija, u težim slučajevima srčani udar, veća mogućnost suicidalnog ponašanja, opadanje libida


..ovisnost o alkoholu..stoji..(svi smo bar jednom slušali činjenice o cirozi jetre)..ovisnost o cigaretama..stoji..(svi smo bar jednom čuli o raku pluća)..ovisnost o drogama..stoji..tu nemam šta komentirati..bar su droge čvrsta asocijacija kad vam netko spomene ovisnost..ovisnost o gubljenju kila..drage moje djevojke..to je ovisnost, kao i svaka druga i do sada nabrojana. Dok ju ne osvijestite nećete nažalost na nju tako gledati, a za posljedicu nosi samo opasnost po vas i vaše mlade živote..
Bit će prije ili kasnije kada ćete osvijestiti svoju ovisnost, bolje prije!

*Neke podatke skinula sam sa stranica
bulimija i anoreksija
i priručnik DSM-IV

np: Before the dawn - My room

- 04:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #