gdje PSYCHObITCH umuje

nedjelja, 06.08.2006.

Mineralna, božica mamurluka

Kad jutro počinje sa - alkohol više neću ni taknut - onda znate kolko je sati...

Prvo što mi je palo na pamet je mineralna..fina mjehurićasta tekućina od koje prolazi svaki noć-prije prouzrokovani nesklad u želucu. I bi tako...sjela sam na bicikl (uspješno izbjegavajući rizole)..i put prema prvoj najbližoj otvorenoj trgovini...u pol 6.. wink Dobro..prema drugoj...trećoj?!? lud
I tako dođem u pekaru, pitam tetu samilosnog pogleda, molim vas, znam da je 15 do 6, i da radite od 6, ali ja bih samo trebala mineralnu...teta kaže 5,5kn i izmami zadovoljeni smješak na promrzlo lišce.
...preživim put doma i mislim si, ta mineralna je zbilja bogomdana da joj moram napisat brzinski hvalospjev na blogu! party

Bome, ubacila sam svoj novi giga usb stick u kantu i baš slušam starije albume od Beseech i sviđa mi se što čujem, a kad ono OMG!! pretvaram se u slinavu štovateljicu postVileVallo-srcedrapajućih-švedskih(finskih?)bendova!!??! headbang

Budući da trenutno proživljavam brainstorming neka uđe u zapisnik da sam sinoć rasplesala na đubox i to stare dancerske stvari; sasch, prodigy iz '97, ma na tu nikad neprežaljenu mjuzu..tko li je rekao da se moraš rodit kao metalguza?!? naughty

- 06:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #