gdje PSYCHObITCH umuje

subota, 05.08.2006.

Les miserables

Umjesto da se posvetim kućanskim poslovima, jer subota je pravi dan za to, poslušala sam savjet dragog i pogledala film Jadnici, amer verziju.
Francuska revolucija, 18.st. čovjek koji se bori za svojom prošlošću, žena koja daje svoj život za kćer, kćer koja se zaljubljuje u vođu revolucije, i neizbježna ljubavna i moralna drama kao vrhunac zapletaja. Odlična ekranizacija, odlični glumci moram priznati, dovoljno dobar razlog da sam ostala sjediti sat vremena pred tv-om sa regeneratorom u kosi..zbilja neizbježna situacija.
SPOILERI SLIJEDE!! Za one koji su isto gledali filjm znajte da su se Marius i Cosette vjenčali i da je Marius bio malo glup i predbacivao Jeanu njegovu prošlost i branio Cosette da ga viđa. Jebiga, na kraju Jean umire...jadničak..
Koga zanima pisana verzija romana, "ekranizirana" je na ovim stranicama thumbup za online čitanje

Ono o čemu sam htjela pisati su jadnici, ali ne protagonisti filma, nego nekolicina vodećih ljudi preko granice rolleyes
Danas je Dan domovinske zahvalnosti hrvatska, nadam se da sam dobro napisala velika i mala slova (od 1. razreda su ti praznici problem naughty) i ovih dana se potežu razna pitanja iz raznih tko zna kakvih arhiva.
Gospoda vodećih ljudi iz susjedne nam države Oluju proglašavaju genocidom prema narodu Srbima.
Bili oni radikali ili ne, ili gorući nacionalisti, mene to, a nadam se i ostatak našeg naroda ne zanima.
Djetinjstvo sam provela u skloništu, a ono što znam je da smo branili svoju zemlju i mjesta od osoba koje su beskrupulozno i bez ikakvog opravdanja ubijali i naseljavali naše gradove, sela...domove..
Nemam namjeru širiti nacionalističke ideje, ovi incidenti koji se odvijaju u javnosti, svjedoče o tome da smo već lagano zaboravili što se događalo prije 15 godina.

Jebiga, ulovila sam se u raspredanju, već je i prošlo 14h, a još se nisam primila krpe....uglavnom, poanta je, ako igdje ugledate Koštunicu i njegove patuljke, uputite ga na blog Žene do jaja, gdje ga čeka novo-zaslužena titula - Velejadnik.
Nek mu bude na čast što sam ideju za titulu crpila iz lika inspektora Javerta gledajući film Jadnici..

- 14:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #