06

četvrtak

prosinac

2018

Divlje Jagode - Konji (1988.)

Konji sedmi je studijski album bosanskohercegovačkog heavy metal i hard rock sastava Divlje jagode, koji izlazi 1988., a objavljuje ga diskografska kuća Jugoton.



Popis pjesama

Strana a:

a01. Divlje Jagode - Konji (5:44)
a02. Divlje Jagode - Ne brini sestro veceras sam tvoj (3:39)
a03. Divlje Jagode - Zauvijek tvoj (4:35)
a04. Divlje Jagode - Turski mars (5:55)

Strana b:

b01. Divlje Jagode - Zaboravi (3:41)
b02. Divlje Jagode - I want you love (3:20)
b03. Divlje Jagode - Osjecam gola si ispod haljine (4:31)
b04. Divlje Jagode - London (3:54)
b05. Divlje Jagode - Divlje jagode (5:07)

Izvođači
Sead Lipovača - gitare
Mladen Vojičić "Tifa" - vokal
Zlatan Čehić - bas
Edin Šehović - bubnjevi
Vladimir Podany - klavijature


PREUZMI




30

petak

studeni

2018

Arthur Brown - Requiem (1982.)

Pa ovo je definitivno jedna od najobičnijih užitaka rekorda. To je kao Speak No Tech , ali pjesme su napunjene zajedno s nešto koherentnijim konceptom i sve su više izražene nego prije. Zapravo, Requiem jednostavno puše upravo o onome što je Depeche Mode ikada napisao iz vode - desetljeća najboljeg "elektronskog pop" albuma, razdoblja. Samo zato što je deset puta manje dostupna od vašeg uobičajenog synth-pop vremena, to ne znači da je zaslužilo nestati bez traga. Pronađite ovo svakako.

Kao i obično, kada Arthur pokušava pričvrstiti koncept, on to ne čini u pola mjera; ovdje glavna tema je nuklearna Apokalipsa - stanje svijeta nakon Drugog svjetskog rata ili nešto slično. Nemam tekstova pri ruci, tako da nikad nisam smetala analiziranju pjesama lirski, ali su vrlo zanimljive. Mnogo je čudnih slika i nekih pametnih mjesta na mjestima. Pa ipak, ono što me zanima puno je kako uspijeva staviti te tekstove u kontekst cjelovitog elektronskog albuma koji je ujedno i čudesno privlačan i prilično složen. Pridružio ju je stručnjak za bubanj i Scott Morgan i tipkovnica Sterling Smith, Arthur lako proizvodi drugi najbolji album svoje karijere.
Moraš samo proći kroz atmosferski otvarač ('Chant' / 'Shades'), što je malo više glupih prostranih post-industrijskih apokaliptičnih zvukova i stvari (ništa što nije učinjeno bolje od već spomenutih njemačkih elektroničkih a zatim dođete do ukusnog mesa albuma koji je neko vrijeme imao vremena da raste na mene, ali jednom kad sam prošao tu pozornicu, ne znam kako bih ikada mogao živjeti bez tih pjesama. 'Životinjski ljudi'? Polu-industrijski, polukrutni bubanjski udar, grubo nestabilni međusobno povezani synth zvukovi koji zapravo čine koherentnu riff, pjevanje koje od Brownovih uobičajenih tenorskih tonova odlazi do šarmantnog falseta i natrag, a zatim "životinjski ljudi, to je njihovo ime" zbor s savršeno savladanim pop kuka.Haljina ovu pjesmu u generičkim synth-pop haljinama i dobila si Top 20 hit ili nešto slično. (Naravno, samo ako sami "životinjski" mogu preuzeti tekstove sa zrnima soli).
'Spirits Take Flight', u užasnom kontrastu, je brz, veseo i groovy, najviše "prijateljski" napjev na albumu, s eteričnim pjevom zborova i divnim zvukovima na vrhu sintisajzerima. I Arthur fazi svoj glas na onom u istinskom psihodelijskom modu. Moraš uživati u efektu, kao i svim brzim smiješnim solo synthosima. "Gabriel" nije jedan od mojih favorita, ali sredinom sekcije, sa svim sintetizatorima na vrhu jedni drugima, stvaraju apsolutno jedinstvenu "mikro-kozmičku" atmosferu koju još neću susresti nigdje drugdje. I naslovna pjesma, a manje naglasak na kuke kako bi se bolje privukla stvarni koncept, i dalje je prilično zabavno što se tiče "rock masses" - iako, s ljudima poput Brown, nikad ne možete reći kada su 'budući da su parodijski i kad su smrtonosno ozbiljni.
Pa, nemojte zaboraviti, što bih zapravo rekao u ovoj recenziji prije nego što je potreba za sistematizacijom dojmova potpuno zabrljala, bila je ta da posljednje tri pjesme zajedno tvore najveću naredbu s tri pjesme na bilo kojem albumu ikad . U redu, dobro, na bilo kojem Arthur Brown albumu, želio sam reći. "Machanicla Maser" je sve krut (ali gladak u isto vrijeme) industrijski chumpin 'i throbbin', ali s hrpa nezaustavljivih vokalnih kuka na vrhu ... željeni učinak očito je da slušatelj provede ostatak dana pjevanje "Da, gospodine?" "Da, gospodine, gospodin maser?" "Da, gospodine, gospodine maser!" bez ikakvog shvaćanja o čemu pjeva, a ako se učinak izgubi na tebe, nije krivnja gospodina Browna. Sigurno je radio na meni.
Čak i bolje je krupna 'Busha Busha', brza i zbijena kao 'Spirits Take Flight', ali mnogo tamnije i manje pozivajući, s najglasnijim bubnjevima na snimci i nestašnim, zlo-izvan svega-zla synth riff koji Depeche Mode zasigurno bi ubio (ne mogu vjerovati da su zapravo napisali sve svoje tamne sredine osamdesetih albuma bez slušanja Requiema ! Osjećam utjecaj u mojim kostima!) I bijesan, bijesan zbor koji bi trebao također sadrže rad koji zapravo ne mogu otkriti. Nema veze.Kad Brown stavi taj izobličeni radio efekt na svoj glas i počne vrištati tekstove, paranoja se pumpa do granice - vaš um je pravedan, kao, potpuno upuhan.
Konačno, postoji, heh, tu je 'The Fire Ant i The Cockroaches', mali šaljivi dijalog koji se trebao dogoditi između gore spomenutih insekata nakon nuklearnog holokausta kada su jedina stvar koja je ostala na površini Zemlje. I dok ponavljajući zbor ("djeca spremni živjeti žele da djeca rastu, a ne dovoljno samo da žele preživjeti, žele da djeca znaju"), može biti malo propovijedanje - samo malo, to nije kao da ste ovdje se bavi Harrisonovim 'Spasiti svijet' - to je još jednom jedan od najčuvnijih korsaka u postojanju, a to daje zabavnu anthemsku kvazi-opernu finale na rekord.
Pa, u redu, tako da shvaćam da je malo vremena. Elektronska glazba obično ne ide ruku pod ruku s konceptualnim albumima koji su prošarani kasnim šezdesetima / početkom sedamdesetih godina, a vjerojatno nije bilo publike za ovaj album u to vrijeme. Ipak, to je jednostavno Arthur Brownov najskorniji, dobro promišljeni i majstorski proizvedeni glazbeni komad od albuma iz 1967. godine, a trebao bi biti daleko od statusa golih fusnota ili tako nešto. I plus, to je jedan od onih rijetkih albuma u kojima ljubitelji "avantgarde" i "mainstream" lako mogu rukovati, pa ih stavite na raspolaganje, glupo rekordne tvrtke!
Oh, i dok su bonus pjesme na mojem CD izdanju općenito manje zanimljive od onih na kojima govorimo , ne postoji barem jedan mali dragulj, a to je stripska reggae excourse 'Djeda staviti čaroliju na mene', koji će napraviti ti barem osmijeh, ako ne i kotrljati po podu od smijeha. To je pobjedonosno.




Popis Pjesama:

01. Arthur Brown - Chant / Shades (4:31)
02. Arthur Brown - Animal People (5:59)
03. Arthur Brown - Spirits Take Flight (4:33)
04. Arthur Brown - Gabriel (5:33)
05. Arthur Brown -Requiem (6:10)
06. Arthur Brown - Machanicla Masseur (3:44)
07. Arthur Brown - Busha-Busha (3:51)
08. Arthur Brown -The Fire Ant And The Cockroaches (5:34)
09. Arthur Brown -Tear Down The Wall (4:02)(Bonus Track)
10. Arhur Brown - Santa Put A Spell On Me (3:00)(Bonus Track)
11. Arthur Brown - Pale Stars (5:41)(Bonus Track)
12. Arthur Brown - Chromatic Alley (2:50)(Bonus Track)
13. Arthur Brown - Falling Up (3:56)(Bonus Track)


PREUZMI






25

nedjelja

studeni

2018

Pekinška Patka - Plitka Poezija (1980.)

Plitka poezija je debitantski album srpske punk rock benda Pekinška Patka , koji je 1980. godine oslobodio Jugoton . Album je prvi punk Rock album objavljen u Srbiji .

Album je našao1998. godine na 77 mjestu na popisu 100 najvećih jugoslavenskih rock i pop albuma u knjizi YU 100: Najbolji albumi jugoslovenske rok i pop muzike ( YU 100: Najbolji albumi jugoslavenske pop i rock glazbe ).




Popis pjesama:

1. Pekinška Patka - "Poderimo rock" (Let's Tear Rock Apart) 1:57
2. Pekinška Patka - "Homburg" (Procol Harum cover) 2:13
3. Pekinška Patka - "Bolje da nosim kratku kosu" (I Better Wear Short Hair) 2:30
4. Pekinška Patka - "Stop Stop" (The Hollies cover) 2:10
5. Pekinška Patka - "Biti ružan, pametan i mlad" (To Be Ugly, Smart and Young) 1:59
6. Pekinška Patka - "Ori ori" (Plow Plow) 1:56
7. Pekinška Patka- "Skakadak" 2:16
8. Pekinška Patka - "Kratkovidi magarac" (Shortsighted Donkey) 1:22
9. Pekinška Patka - "Bela šljiva" (White Plum) 1:56
10. Pekinška Patka -"Ja sam panker u sakou starom" (I'm a Punk in an Old Coat) 1:24
11.Pekinška Patka -"Kontracepcija" (Contraception) 1:46
12.Pekinška Patka -"Šta je zbližilo nas" (What Made Us Closer) 1:35
13. Pekinška Patka-"Gledaj, ja sam svoj" (Look, I Am My Own) 2:42
14. Pekinška Patka -"Never My Love" (The Addrisi Brothers cover) 2:12
15. Pekinška Patka-"LJubav" (Love) 2:18
16.Pekinška Patka -"Za Yoko Ono" (For Yoko Ono) 1:59

Personnel
The band
Boris Oslovčan "Bora" — bass, backing vocals
Laslo Pihler "Laci" — drums, backing vocals
Sreten Kovačević "Srele" — guitar, backing vocals
Nebojša Čonkić "Čonta" — vocals
Additional personnel
Marko Pešić — photography
Slobodan Konjović — producer, remix
Ivan Vlatković — sound engineer




PREUZMI



21

srijeda

studeni

2018

Tin Lizzy - Jailbreak (1976.)

Jailbreak je šesti studijski album irskog Hard Rock benda Thin Lizzy , objavljen 1976. godine. Pokazao se je kao komercijalni prodor benda u SAD-u, a jedini je Thin Lizzy album s certifikatom (u ovom slučaju Goldu) u toj zemlji. Singlovi uključuju " Jailbreak " i " Boys Are Back in Town ", koji je Thin Lizzy najveći američki hit, osvajajući nagradu NME 1976. za najbolji singl.




Popis pjesama:

Side One

1. "Jailbreak" Phil Lynott 4:01
2. "Angel from the Coast" Phil Lynott, Brian Robertson 3:03
3. "Running Back" Lynott 3:13
4. "Romeo and the Lonely Girl" Lynott 3:55
5. "Warriors" Lynott, Scott Gorham 4:09

Side Two

6. "The Boys Are Back in Town" Lynott 4:27
7. "Fight or Fall" Lynott 3:45
8. "Cowboy Song" Lynott, Brian Downey 5:16
9. "Emerald" Lynott, Robertson, Downey, Gorham 4:03



PREUZMI

17

subota

studeni

2018

Paraf - A Dan Je Tako Lijepo Počeo (1980.)

Prenosimo osvrt jednog od najvećih fanova Parafa na planeti Zemlji Peđe Delibašića autora fanzina ”Uzurlikzurli!” kojeg objavljuje u Australiji, gdje i živi. Ako primjetite da nedostaju određena slova, kvačice i slično svaka sličnost sa originalnim tekstom je namjerna - uživajte...

U popratnom tekstu na omotu fenomenalnog CD izdanja Termiti ”LP Ploca Vjeran Pas” (Dallas) pominje se da je to jedan u nizu poduhvata digitalnog objavljivanja rijeckih bendova. Ocekivalo se u toj ediciji pojavi i Paraf (a optimisti kao ja bi ocekivali i Kaos, Mrtvi Kanal, Istocni Izlaz...), ali, koliko mi je poznati, za sada nista od toga. Bojim se i da pomislim da li uopste ima sanse da se objave i neki Paraf rariteti (valjda ima neobjavljenih studijskih i zivih snimaka - ”Goli Otok” zvuci odlicno, mada je moj snimak katastrofalan). Vesti iz Iatlije je da tamosnja izdavacka kuca specijalizvana u reizdavanju starih pank bendova, Rave Up Records, planira vinilno LP izdanje sa neobjavljenim snimcima Parafa, ali verovacu u to kad plocu budem drzao u rukama.

Moja ljubav prema bendu je zapocela u vreme prvog albuma ”A dan je tako lijepo poceo”, znaci negde 1980. Nazalost, sve sto sam cuo od njih bile su poneka pesma sa radia i ”Perspektiva”, koriscena u filmu ”Decko koji obecava”. Kasnije ih se secam sa TV-a (bese li to ”Hit Meseca”?) gde su izveli ”Pobuna Bubuljica”. Nakon toga im vec gubim trag. ”Zastave” su radjene u jako malom tirazu i katastrofalno distribuirane, tako da sam plocu po prvi put video tek sredinom 2000-te!

S obzirom da sam nedavno kompletirao Paraf kolekciju (sto na plocama, sto na kasetama) doslo je vreme za preispitivanje i sa radoscu priznajem da su Paraf izdrzali zub vremena i da i danas zvuce sveze, ali i sto je vaznije: opasno.

Legenda kaze da su Parafi prvu svirku odrzali 31 Decembra 1976 u nekom parku u Rijeci. Bez obzira bilo to tacno ili ne, cinjenica je da je rijecka trojka jedan od pinora panka u SFRJ. Pitanje je zasto je Rijeka odigrala tako vaznu ulogu u Yu muzici, narocito u panku/novom talasu, ali se verovatno radi o spoju (ne)srecnih okolnosti: provincija, sljakerska sredina, velika luka i dosta veci neposredan dodir sa inostranstvom su plodno tlo za razvoj besa i ispoljavanje istog. A sta je bolje za to nego RnR?

Iako nije nas prvi pank singl, prvenac Parafa je u vreme objavljivanja (1979. RTV Ljubljana) potvrdio da se stvari u Yu rocku kuvaju i da ce nesto konacno (iako nakratko) da se promeni na bolje. Pretpostavljam da se radi o dve numere sa pocetka ’karijere’ benda. ”Rijeka” je dvominutna ”oda” Kocijancicevom rodnom gradu otpevana na rifovima zestoko baziranim na klasiku ”Chinese Rocks”. ”Moj zivot je novi val” je ipak pun pogodak na singlu sa svojim zaraznim uvodnim rifom i odlicnim tekstom. Pesma se nasla i na ”Blood Stains Across Yugoslavia” LP kompilaciji YU panka. Kao poklon na CD-u dobijamo i ”Novi Punk Val 78-80” verziju ”Narodne Pjesme”, koja je superiornija (narocito tekstualno-prokelti cenzori!) u odnosu na onu sa prvog albuma. Sa prednje strane omota, u klasicnoj pozi, gleda nas basista Zdravko Cabrijan uz poruku: ”Slusati glasno!” Jasno!

Trebalo je skoro cetiri godine da Paraf konacno ima LP i nije ni cudo da je toliko vrme uticalo na rad u grupi. Osnivac i glavni autor valter Kocijancic je nakon objavljivanja prvog albuma napustio bend. Covek je imao debeli razlog: dosao je do necega sto mu je bio cilj na samom pocetku. Kroz sve te godine muzika se drasticno menjala, brzinom koje mozda i nismo svesni sa ove distance i Paraf je, kao i mnogi drugi, odmah nakon objavljivanja skrenuo sa svog pank usmerenja. Izgleda da je Kocijancic shvatao da ili mora da se menja ili da napusti bend i izabrao je ovo drugo.


”A dan je tako lijepo poceo” sadrzi 14, mahom pank numera, mada se u nekolicini blago oseca ’miris novog vremena’ i ono sto ce bend raditi godinu dana kasnije. Tekstovi se krecu od socijalno-politickih, do saljivijih komada, kao sto je sprdnja sa Bijelim Dugmetom ”Pritanga i vaza”. ”T kao krava” je o omiljenom nam opijatu (jos jedna u nizu nasih odlicnih himni vutri) i uz ”Visokotirazni Mir”, ”Morao sam ici” i ”Visoki propisi” jedna od najzescih na ploci.

Nazalost, ovim albumom Valter Kocijancic je rekao sve sto je uspeo i nakon objavljivanja ploce napustio je Paraf i bacio se na svoju profesiju ucitelja. U arhivama sam pronasao da se kao glavni razlog pominje to da je Kocijancic albumom zaokruzio jednu fazu benda i da mu je to bio i cilj na samom pocetku. Vise nego fer od njega.

Sudeci po fotografijama iz Dzuboksa (vidi fotku dole uz ”BLOODSTAINS ACROSS YUGOSLAVIA” LP recenziju) jedna od najinteresantnijih zenskih osoba YU rocka Pavica Mijatovic, poznatija kao Vim Cola postala je deo Paraf jos dok je Kocijancic bio u grupi (poznata je anegdota iz jedne BG kafane kad je Pavica pitala konobara: ”Imate li Vim Colu?”, a ovaj odgovorio: ”Zao mi je, nestalo.”). Zao mi je da ne znam nista o tome da li je Vim Cola radila nesto u muzici pre Parafa, ali ako se ne varam, u bend je dosla kao devojka basiste Zdraveta. Dakle, uobicajena stvar, i ovoga puta odlicna odluka.

Singl je izasao ’81 i svakako je dobra spona izmedju rane i kasnije faze Parafa. ”Fini decko” je poletna pankoidna stvar, dok ”Tuzne usi” naslucuju tokove kojima ce se bend kretati na sledeca dva albuma (ova verzija je drugacija od verzije sa ”Izleta”). Kao novi clan pojavljuje se Raoul Varlen na klavijaturama. Sa prednjeg omota nas pozdravlja Vim Cola u jednom od svojih ubitacnih imidza,ovoga puta sa dosta punk ikonografije.

Retki su primeri u nasoj muzici gde je bend tako drasticno menjao zvuk u kratkom vremenskom razmaku, a da nije izgubio nista na kvalitetu, ali Paraf su dokazali da je i to moguce. ”Izleti”, objavljeni 1981 za RTLJ, su obojeni ’goth’ prizvucima, ali nabijeni punk energijom. Ipak, novi ’koncept’ grupe tek ce zaisjati punim sjajem na sledecem, nazlost najlsabije prodavanom, alubumu ”Zastave”. Ako bih morao da izaberem najbolje numere sa ”Izleta” to bi ovom prilikom bile ”Javna kupatila”, ”Zelim biti vojnik” i ”Pobuna bubuljica”.

Bez sumnje, ovaj album se ubraja u desetak albuma objavljenih na SFRJ trzistu koje je ’pojeo mrak’ mediokriteta i loseg ukusa. Naravno, tome je doprinela i katastrofalna distribucija Helidona (koji je objavio album 1984), kao i cinjenica da je to bio jedan od najgorih trenutaka SFRJ rocka. Kad govorim o losoj distribuciji mislim na to da sam album prvi put video svojim ocima tek sredinom 2000. Srecom nesto pre toga sam dosao do primerka na kaseti, pa sam imao sansu da shvatim o kakvom remek-delu se radi, sto je vinil malo kasnije i potvrdio, a ovaj album definitivno dokazao.

Na ovom LP-ju Paraf je duboko otisao u vode ’goth’ muzike (kod nas poznatia kao ’dark’) i muzicki album zvuci kao spoj Siouxie & the Banshees, Killing Joke i The Cure iz perioda ”Pornography” albuma. Ipak, ”Zastave” nikako nisu samo prepricavanje poznatih stvari, vec jaka autorska ploca uradjena u vreme kad su gorepomenuti bendovi jos uvek imali sta da kazu i kao takva reflektuje ondasnje stanje u modernoj alternativnoj muzici.

Ono sto ”Zastave” razlikuje od samo obicne kopije su veoma interesantni aranzmanski zahvati, kao i obilno koriscenje ritmova, tako da bez rizika mogu da kazem da je ovo jedan od nasih prvih dance albuma. Voleo bih da vidim/cujem trenutne dance aktere na bivsoj jugoslovenskoj sceni da koriste neke ideje/semplove sa ovog albuma i daju im zrnce svezine. Ionako ”Zastave” zvuce uzbudljivije nego celokupna novija ex-YU dance produkcija.

Ovoga puta na gitari se pridruzio i Robert Tici - Tica, nekadasnji gitarista Termita (poznat po zivom snimku Termita gde mu publika uzvikuje: ”Tica je peder!), koji je, nazalost, nedugo posle objavljivanja ”Zastava” pocinio samoubistvo (da ne kazem, zavrsio kao Zeljko iz istoimene pesme, tj. ”pod pravim kutom u povijest usao”). Na popisu clanova benda na zadnjjm omotu albuma (nazalost, isti popis je izostao sa CD verzije, sto je jedina, iako minimalna, zamerka) nalazi se i Goran Lisica, mada mi nije jasna njegova uloga, ali sigurno da je bila znacajna.

Omot je vrlo efektivan sa soc-realistickim prizvucima (slet, crveni makovi u cvatu) i prethodio je budalastinama poznatim kao ’new partisans’ bez ikakvih marketinskih inspiracija.

Ono sto me ipak najvise privlaci ovoj plocu su tekstovi koji, iako, priznajem, cesto nerazumljivi, na momente izazivaju izuzetno jake emocije. Stihovi poput: ”Kada se oglasi truba muski se dizu i krecu, pjevaju junacke pjesme, zene rade, cuvaju spilje i doje nove heroje”, te celokupni stihovi ”U pobjede nove” mi podizu kosu na glavi (od uzbudjenja, a ne od uzasa) svaki put kad ih cujem.

Ostaje mi samo da se nadam da ce nekome jednom zaista doci iz dupeta u glavu i da ce se ovaj materijal, kao i eventualni neobjavljivani snimci Parafa konacno biti regularno objavljeni za siroke narodne mase.




Strana A:


A1 Na Tragu 3:44
A2 Visoki Propisi 1:48
A3 Perspektiva 3:10
A4 Kabul 1980 (Everybody Must Get Stoned) 1:06
A5 Paralelne Linije
Vocals – Jani Kovačič
3:15
A6 Visokotiražni Mir 2:17
A7 Narodna Pjesma 1:47

Strana B:


B1 Živjela Jugoslavija 2:17
B2 Pritanga I Vaza
Guitar – Marijan Blažina
Vocals – Jani Kovačič
2:21
B3 Morao Sam Ići 1:49
B4 T Kao Krava 2:15
B5 Hit Tema 2:56
B6 Grad 1:56
B7 Crkve 3:44

Recorded At – Studio Akademik, Ljubljana
Printed By – GIP "Beograd"

Bass – Zdravko Čabrijan
Cover – Ediscroato
Design – Dalibor Laginja, Fox*, Čiči
Drums – Dušan Ladavac
Guitar, Vocals – Valter Kocijančić
Producer – Goran Lisica*, Igor Vidmar
Recorded By – Miro Bevc



PREUZMI


15

četvrtak

studeni

2018

BB King - Deuces Wild (1997.)

Deuces Wild je trideset peti studijski album BB Kinga objavljenog 4. studenog 1997. Svaku pjesmu na albumu pjeva drugi poznati izvođač.




Popis Pjesama:

1. BB King -"If You Love Me" (with Van Morrison) - 5:48
2. BB King -"The Thrill Is Gone" (with Tracy Chapman) - 5:00
3.BB King -"Rock Me Baby" (with Eric Clapton) - 6:38
4. BB King -"Please Send Me Someone to Love" (with Mick Hucknall) - 4:16
5. BB King -"Baby I Love You" (with Bonnie Raitt) - 4:00
6. BB King -"Ain't Nobody Home" (with D'Angelo) - 5:18
7. BB King - "Pauly's Birthday Boogie" (with Jools Holland) - 3:39
8. BB King -"There Must Be a Better World Somewhere" (with Dr. John) - 4:50
9. BB King - "Confessin' the Blues" (with Marty Stuart) - 4:32
10. BB King - "Hummingbird" (with Dionne Warwick) - 4:20
11. BB King -"Bring It Home to Me" (with Paul Carrack) - 3:10
12. BB King -"Paying the Cost to Be the Boss" (with The Rolling Stones) - 3:35
13. BB King - "Let the Good Times Roll" (with Zucchero) - 4:00
14. BB King - "Dangerous Mood" (with Joe Cocker) - 4:55
15. BB King -"Keep It Coming" (with Heavy D) - 3:57
16. BB King -"Cryin' Won't Help You Babe" (with David Gilmour & Paul Carrack) - 4:12
17. BB King -"Night Life" (with Willie Nelson) - 4:30

PREUZMI











12

ponedjeljak

studeni

2018

Ekaterina Velika - Ljubav (1987.)

Ljubav je četvrti studijski album srpske rock grupe Ekatarina Velika. Ovo je također prvi album izdan za diskografsku kuću PGP RTB, i prvi na kojem bend surađuje s australijskim glazbenikom i producentom Theodorom Yannijem. Smatra se, po mišljenju kritike, jednim od najboljih izdanja jugoslovenske rock scene.




Popis Pjesama:

(Muzika i aranžman - Ekatarina Velika, tekstovi pjesama - Milan Mladenović, osim tamo gdje je drugačije naznačeno)

A strana

1. Ekaterina Velika - "Zemlja" - 3:57 (tekst: M. Mladenović, M. Stefanović)
2. Ekaterina Velika - "Pored mene" - 5:25
3. Ekaterina Velika -"Ljubav" - 3:33
4.Ekaterina Velika -"Sedam dana" - 6:28 (tekst: M. Stefanović)

B strana

1. Ekaterina Velika - "Voda" - 4:40
2. Ekaterina Velika - "Prvi i poslednji dan" - 3:37 (tekst: M. Mladenović, M. Stefanović)
3. Ekaterina Velika - "Ljudi iz gradova" - 3:25
4. Ekaterina Velika -"Zid" - 4:01
5. Ekaterina Velika -"Tonemo" - 4:10

Glazbenici

Milan Mladenović - gitara, vokal
Margita Stefanović - klavir, klavijature
Bojan Pečar - bas-gitara
Srđan Todorović - bubnjevi, daire

Ostalo

Snimljeno u studiju 5 RTB, u kolovozu i rujnu 1987. Miksano u studiju SIM, u Zagrebu.

Snimatelj i producent: Theodore Yanni i EKV
Izvršni menadžer: Nebojša Grgić
Dizajn: Vuk Veličković i Magi
Fotografije i grafika: Vuk Veličković

PREUZMI






10

subota

studeni

2018

David Gilmour - On An Island (2006.)

On An Island je treći solo album Pink Floyd član David Gilmour . Izdana je u Ujedinjenom Kraljevstvu 6. ožujka 2006.,na Gilmourov 60. rođendan, a u SAD-u sljedeći dan. Bio je to njegov prvi solo album u dvadeset i dvije godine nakon About The Face iz1984. i dvanaest godina od albuma Pink Floyda iz 1994. The Division Bell.



Popis Pjesama:

1. David Gilmour - "Castellorizon" Instrumental 3:54
2. David Gilmour - "On an Island" Gilmour, Polly Samson 6:47
3. David Gilmour - "The Blue" Samson 5:26
4. David Gilmour - "Take a Breath" Samson 5:46
5. David Gilmour "Red Sky at Night" Instrumental 2:51
6. David Gilmour - "This Heaven" Gilmour, Samson 4:24
7. David Gilmour -"Then I Close My Eyes" Instrumental 5:26
8. David Gilmour - "Smile" Samson 4:03
9. David Gilmour - "A Pocketful of Stones" Samson 6:17
10. David Gilmour -"Where We Start" Gilmour 6:45

Personnel:
David Gilmour - guitars (all), lead vocals (all except 1, 5, 7, "Island Jam"), lap steel guitars, electric piano (2), percussion (2, 3, 8, 9, 10), bass guitar (3, 8, 9, 10), piano (3, 8, 9), alto saxophone (5), cümbüş (7), bass harmonica (7), Hammond organ (7, 8, 9, 10)
Guy Pratt - bass guitar (2, 4, "Island Jam")
Richard Wright - Hammond organ (2), lead vocals (3)
David Crosby - vocals (2)
Graham Nash - vocals (2)
Rado Klose - guitar (2, 3)
Chris Stainton - Hammond organ (3)
Andy Newmark - drums (2, 3, 6, 10), percussion (7)
Jools Holland - piano (3)
Polly Samson - piano (3), backing vocals (8)
Phil Manzanera - guitar (4, 6, 7)
Leszek Możdżer - piano (4, 9)


PREUZMI

08

četvrtak

studeni

2018

VIS Idoli - Idoli (Mini LP) (1981.)

VIS Idoli je prvi i jedini EP beogradskog sastava Idoli objavljen 1981. Na omotu EP je "ležeći akt" Amadea Modigliania.

Euforija koju je sastav Idoli napravio sa singlom Maljčiki / Retko te viđam sa devojkama rezultirala je u velikom isčekivanju sljedećih skladbi. Sastav započinje snimanje pjesama u travnju 1981. Fotografije sa snimanja albuma objavljene su u novinama i časopisima. Sastav je snimio šest pjesama, uključujući dvije obrade. Sav materijal objavljen je na 12" EP-u.

Sastav je obradio na Costellov način hit-pjesmu “Come On” Chucka Berrya pod nazivom "Hajde!" Ova pjesma se pojavljuje i na soundtracku filma Dečko koji obećava.

Za dizajn i produkciju ploče, zaslužan je Ivan Stančić Piko koji je izabrao za omot ploče "Ležeći akt" umjetnika Amadea Modigliania. Kao gost na albumu pojavljuje se Malden Juričić, član sastava Film, koji je svirao harmoniku i Jurij Novoselić koji je svirao orgulje.

VIS Idoli je obljavljen i kao dupla kazeta i EP zajedno sa sastavom Film; Film u Kulušiću – Live EP nazvan je Zajedno.



Popis pjesama:

Sve pjesme su od Idola osim ako nije drugačije naglašeno. Remiks verzija albuma sadrži bonus pjesme sa njihovog drugog singla.

1.Idoli -"Dok dobuje kiša (u ritmu tam-tama)" - 3:30
2. Idoli -"Zašto su danas devojke ljute" - 2:40
3. Idoli-"Devojko mala" - 2:02 (D. Kraljić, B. Timotijević)
4.Idoli - "Ime Da Da" - 3:25
5.Idoli -"Malena" - 6:16
6.Idoli - "Hajde!" - 1:50 (Berry, Idoli)

Članovi
Boža Jovanović, bubnjevi
Kokan Popović, bubnjevi
Nebojša Krstić, vokal, udaraljke
Srđan Šaper, vokal, udaraljke
Zdenko Kolar, bas
Branko Isaković, bas
Vlada Divljan, gitara
Goran Vejvoda, gitara, klavijature


PREUZMI

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.