srijeda, 22.05.2024.

Put oko svijeta

Naslov: Put oko svijeta, sasvim drugačiji vodič
Originalan naslov: World Travel: an irreverent guide
Autor: Anthony Bourdain i Laurie Woolever
Prevela: Tamara Kunić
Izdavač: Fokus
Ožujak 2024. godine
450 stranica

Gledala sam dosta Anthonijevih emisija, ali nisam shvatila da je ovo njegova dok nisam krenula čitati.

To nije klasičan putopis, to je više kao turistički vodič, ali daleko manje koristan jer nema slika i puno manje praktičnih informacija. Pa ipak, daleko je uvjerljiviji jer još uvijek sadrži Tonyjeva razmišljanja i dosjetke o raznim mjestima, a knjiga je daleko vještija od tipičnog turističkog vodiča. Ovo nije knjiga kakvu bi većina željela da bude, ali kada razmislimo o tome što jest, treba nam biti drago što postoji.

Tony o Hrvatskoj
"...ako volite hranu, a niste došli jesti ovamo, stvarno propuštate jebeno puno. Ovdje je hrana svjetske klase, ovdje je vino svjetske klase, ovdje je sir svjetske klase. Hrvatska je novo it mjesto. Ako nisi bio tu, jebeni si idiot. Ja sam idiot."

Ne mogu izdvojiti niti jednu zemlju posebno koja me najviše dojmila jer je svaka na svoj način očaravajuća i zanimljiva.

- 16:57 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2024 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga

Željka
37 y/o women
Croatia 🇭🇷
Books are my life 📚💜

Dobro došli na knjiški blog. Ovdje možete naći sve objave vezane za knjige. Nadam se da će Vam moje preporuke pomoći pri odabiru knjiga za čitanje. Slobodno vi meni možete u komentarima predložiti svoje favorite. Molim lijepo bez vrijeđanja i prepucavanja. Nadam se da ćete uživati. 😉 🤗

TOP 10 AUTORA

1. Inna Moore
2. Jan Bolić
3. Augusta B I
4. Nena Šahbazović
5. Deni Baleta
6. Jana Krišković Baždarić
7. Joy Fielding
8. Vi Keeland
9. Penelope Ward
10. Sarah Morgan

TOP 5 IZDAVAČA

1. Innamorata
2. Fokus
3. Sonatina
4. Fragment
5. Znanje

TOP 10 knjiga

1. Dodir zvijeri
2. SvingeRaj
3. Život koji želiš živjeti
4. Mi djeca s kolodvora Zoo
5. Godina u kojoj je Bela Lang upoznala sreću
6. Pričat ću ti stihovima
7. Život piše poezije
8. Mrtva priroda
9. Praporci u snijegu
10. Onaj pravi