srijeda, 07.09.2022.

30 bookish facts about me

1. Aktivno čitam unazad 3. godine

2. U školi (osnovna i srednja) nisam voljela čitati lektiru, to mi je bila smrtna kazna

3. Nakon srednje škole, jedan kratak period bila zainteresirana za čitanje, čak i učlanjena u knjižnicu, ali kada počela raditi, prestala sam

4. Ne podcrtavam i ne pišem po knjigama. Kada vidim da to netko drugi radi digne mi se kosa na glavi

5. Imam dosta bookmarkera, skupljam ih, nikada nemam dovoljno, ali najviše koristim 2-3 koja su mi omiljena

6. Najviše volim ljubavno-erotske knjige jer su mi one odmor za mozak, ali volim i psihološke trilere koji imaju napeti tijek događaja do samoga kraja

7. Ne čitam ponovno pročitane knjige jer ih ionako imam previše nepročitanih

8. Na svojim policama brojim oko 133 knjige, s time da bi ih bilo i više da neke nisam prodala

9. Knjizi dajem šansu do 50 stranice da me zainteresira, ako ne uspije, odustajem od čitanja i knjiga ide na prodaju

10. Najviše čitam za blagavaonskim stolom jer u ležećem položaju zaspim uz knjigu

11. Ne volim čitati u tišini, ili je upaljen tv ili svira neka mjuza

12. Nemam problema da posudim nekome knjigu, ali očekujem da mi se vrati u istom stanju kakvom sam i posudila

13. Nisam učlanjena u knjižnicu i nisam član book cluba

14. Knjige trenutno ne kupujem, osim koje mi fale od Inne Moore jer želim pročitati bar pola onih koje mi stoje na policama

15. Nisam nikada čitala Harry Pottera, Gospodar Prstenova, Sumraka saga i slične knjige niti me privlače da ih pročitam

16. Nisam očekivala da ću na Instagramu upoznati toliko divnih ljudi, imati sa kime pričati o knjigama, ali i ostalim stvarima u životu

17. Koristim Goodreads samo zbog evidencija pročitanih knjiga

18. Prošle godine kada sam otkrila naše domaće autore, počela sam više pažnje njima posvećivati nego stranim autorima

19. Učlanjena sam u Svijet knjige 3.godine, ali zadnjih godinu dana slabo naručujem

20. Poeziju otkrila prošle godine i oduševljava me

21. Knjige na police slažem po abecedi - prvo po izdavaču, a zatim po autorima

22. Volim posvete u knjigama od autora, to mi daje posebnu čar i zadovoljstvo

23. Instragram profil imam 2,5 godine, a blog godinu i 3 mjeseca

24. Kada čitam, uvijek imam nešto za piti kraj sebe. Ponekad to bude kava, ali u većini flaša vode. Ne jedem dok čitam da ne bih oštetila knjigu.

25. Kada idem na put, uzimam knjigu sa sobom i čitam kao suputnik u autu (ako ne zaspim)

26. Na plažu uzmem knjigu, ali u većini samo poslikam i odem se kupati, čitam tek u apartmanu

27. Od početka godine imam nekakvu blokadu i jako slabo čitam, ako uspijem jednu knjigu u mjesecu. Neke i pročitala, ali nisam ih još stigla recenzirati.

28. Volim miris nove knjige, zato ne posuđujem iz knjižnice

29. Jednom sam imala buddy read, to je ispalo sasvim slučajno da smo nas tri u isto vrijeme čitale istu knjigu

30. Želja mi je imati posebnu sobu ili bar kutak za čitanje sa udobnom foteljom samo za sebe

- 10:24 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2022 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Opis bloga

Željka
37 y/o women
Croatia 🇭🇷
Books are my life 📚💜

Dobro došli na knjiški blog. Ovdje možete naći sve objave vezane za knjige. Nadam se da će Vam moje preporuke pomoći pri odabiru knjiga za čitanje. Slobodno vi meni možete u komentarima predložiti svoje favorite. Molim lijepo bez vrijeđanja i prepucavanja. Nadam se da ćete uživati. 😉 🤗

TOP 10 AUTORA

1. Inna Moore
2. Jan Bolić
3. Augusta B I
4. Nena Šahbazović
5. Deni Baleta
6. Jana Krišković Baždarić
7. Joy Fielding
8. Vi Keeland
9. Penelope Ward
10. Sarah Morgan

TOP 5 IZDAVAČA

1. Innamorata
2. Fokus
3. Sonatina
4. Fragment
5. Znanje

TOP 10 knjiga

1. Dodir zvijeri
2. SvingeRaj
3. Život koji želiš živjeti
4. Mi djeca s kolodvora Zoo
5. Godina u kojoj je Bela Lang upoznala sreću
6. Pričat ću ti stihovima
7. Život piše poezije
8. Mrtva priroda
9. Praporci u snijegu
10. Onaj pravi