subota, 06.08.2022.

Život piše poeziju

Naslov: Život piše poezije
Autor: Deni Baleta
Izdavač: Naklada Fragment
Srpanj 2022.
192. stranice

Da mi je netko rekao prije 2. godine da ću sa oduševljenjem čitati poeziju i imati same pohvale za nju, rekla bih mu da je lud.
Toliko se nalazim u određenim stihovima, toliko me dirnu u srce, ponekad da bih i zaplakala, da mi je iskreno teško odvojiti par najboljih citata jer su mi svi odlični.
No, ne bih bilo fer da Vam sve otkrijem u recenziji već Vas moram privući da si nabavite knjigu i sami se uvjerite.

Deni Baleta mlada spisateljica rođena 13. srpnja 1998. godine u Splitu.
Za sebe kaže: "Rekla bih da sam to ja – ljeto i more. I ljubav. I pisanje. Iako je ovo moja prva objavljena knjiga, ja se oduvijek osjećam kao spisateljica. Knjige i riječi uvijek su bile moje najbolje prijateljice pa sam u skladu s time upisala studij hrvatskog jezika i književnosti i filozofije koji trenutno završavam. U trenutku kada sam shvatila da želim pisati nešto drugačije od eseja i seminarskih radova, otvorila sam profil na Instagramu pod pseudonimom “Žena kao ti”. U tom periodu svoga života osjećala sam se kao Hannah Montana jer je većina mojih prijatelja, poznanika i kolega pratila profil i dijelila moje objave, a samo nekolicina bliskih ljudi znala je da iza profila stojim ja. Nakon nekog vremena shvatila sam da u pisanju, kao i u moru, volim biti gola pa sam u opis profila stavila i svoje ime. Imena zaista ništa ne znače i više me poznaju oni koji su čitali moje pjesme, a nikada me nisu upoznali, nego oni koji su me službeno 'upoznali'."

"Gledala sam svoje tijelo
sve rane i ožiljke
koje mu je zadala
nespretna djevojčica moga djetinjstva.
Gledala sam svoju dušu
sve rane i ožiljke
koje joj je zadala
nesretna djevojka moga odrastanja."


"Tetovaže ne izgledaju ružno
na staroj koži,
ružno izgledaju jedino
propuštene prilike."


"Zaljubljena sam u način
na koji gledaš u mene
kao dječak
koji se divi svijetu
sa spoznajom
da neće živjeti vječno.
Zaljubljena sam u način
na koji u meni prihvaćaš
ono što sam cijeli život
pokušala odbaciti.
Zaljubljena sam u način
na koji gledaš
sve strahote u meni,
a nikada nisi bio prestrašen
i na koji svjedočiš
svim razlozima za odlazak,
a nikada nisi pokušao
otići."


"Ne postoji pogrešno vrijeme,
ne postoji pogrešna ljubav,
postoje samo pogrešni ljudi."



"Ne shvaćaš koliko si željela otići
dok jednom zaista ne odeš."


"Ne želim više umirati
za mrvicama
poštenja, ljubavi i dobrote.
Ne želim više
slušati sranja
umotana u celofan
konstruktivnih kritika.
Moje srce više nije utočište
za duše odbačene od svijeta."


"Govoriš da sam ti more,
a pokušavaš me prisvojiti.
Zar ti već nisu rekli
da se more ne posjeduje,
more se voli."


"Sanjaju mi se snovi
koji ne prestaju buđenjem,
vole mi se ljudi
koje ne odnosi zora,
kupuje mi se karta u jednom smjeru,
pleše mi se ulicom
kao da su prolaznici slijepi,
ide mi se negdje
gdje nitko ne zna moje ime."




Navedenu knjigu, možete kupiti preko web shopa:
https://nakladafragment.com/novosti/novo-u-pretprodaji-zivot-pise-poezije-deni-baleta/

Mladu autoricu podržite na Instagramu:
https://instagram.com/zenakaoti?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Oznake: recenzija, knjiga

- 10:22 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2022 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Opis bloga

Željka
37 y/o women
Croatia 🇭🇷
Books are my life 📚💜

Dobro došli na knjiški blog. Ovdje možete naći sve objave vezane za knjige. Nadam se da će Vam moje preporuke pomoći pri odabiru knjiga za čitanje. Slobodno vi meni možete u komentarima predložiti svoje favorite. Molim lijepo bez vrijeđanja i prepucavanja. Nadam se da ćete uživati. 😉 🤗

TOP 10 AUTORA

1. Inna Moore
2. Jan Bolić
3. Augusta B I
4. Nena Šahbazović
5. Deni Baleta
6. Jana Krišković Baždarić
7. Joy Fielding
8. Vi Keeland
9. Penelope Ward
10. Sarah Morgan

TOP 5 IZDAVAČA

1. Innamorata
2. Fokus
3. Sonatina
4. Fragment
5. Znanje

TOP 10 knjiga

1. Dodir zvijeri
2. SvingeRaj
3. Život koji želiš živjeti
4. Mi djeca s kolodvora Zoo
5. Godina u kojoj je Bela Lang upoznala sreću
6. Pričat ću ti stihovima
7. Život piše poezije
8. Mrtva priroda
9. Praporci u snijegu
10. Onaj pravi