srijeda, 22.12.2021.

Trenutci

Naslov: Trenutci
Autor: Jan Bolić
Izdavač: Naklada Beletra
2019. godina
80. stranica


Prvo izdanje zbirke poezije "Trenutci" Jan je izdao 2016, a drugo izdanje 2019. godine, u njoj kroz pjesme opisuje svoj svakodnevni život, povezanost sa najbližima, vjere u sebe, druge ljude i budućnost, borbe sa bolesti.

Možda se nekome neće u potpunosti svidjeti pjesme jer nisu standarno napisane, ali meni se sviđaju baš zbog toga što nisu kao ostale, posebne su na svoj način.
Ima ih puno i zato ih ne mogu sve objaviti, istaknuti ću samo neke od njih.

Ocjena 4/5


"Kad bi bar na trenutak
mogao mijenjati se s tobom, ponekad.
Na trenutak vidjeti,
kako je netko drugi biti.
Da nauživam se u odmorima
i tvojim malim radostima!
Mozak sa strane staviti,
i na brige svoje zaboraviti.
Da izađem iz sebe,
i zamijenim se za tebe.
Ali samo na trenutak,
da odmorim se od sebe, ponekad."


"Sjenu svoju nemaš
i zvukove razneš čuješ.
Lampe svijetle kao zvijezde,
pa prave ni vidjeti se ne može.
Betonski divovi sjaje,
kao uskrsno divovo jaje.
Moraš paziti kada kreće,
jer nikad ne znaš kad te neće.
Razni ljudi tada se šeću,
tko zna gdje oni, sad se kreću.
Noć, to je samo,
kad je ova pjesma nastala tamo."


"Pronašao sam
ono što sam tražio
a tražio sam to posvuda.
Nisam pažljivo slušao.
Svoj dom. Svoj mir.
Pronašao sam u sebi.
U ljudima koje volim.
U trenutcima sretnim."


- 14:33 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2021 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga

Željka
37 y/o women
Croatia 🇭🇷
Books are my life 📚💜

Dobro došli na knjiški blog. Ovdje možete naći sve objave vezane za knjige. Nadam se da će Vam moje preporuke pomoći pri odabiru knjiga za čitanje. Slobodno vi meni možete u komentarima predložiti svoje favorite. Molim lijepo bez vrijeđanja i prepucavanja. Nadam se da ćete uživati. 😉 🤗

TOP 10 AUTORA

1. Inna Moore
2. Jan Bolić
3. Augusta B I
4. Nena Šahbazović
5. Deni Baleta
6. Jana Krišković Baždarić
7. Joy Fielding
8. Vi Keeland
9. Penelope Ward
10. Sarah Morgan

TOP 5 IZDAVAČA

1. Innamorata
2. Fokus
3. Sonatina
4. Fragment
5. Znanje

TOP 10 knjiga

1. Dodir zvijeri
2. SvingeRaj
3. Život koji želiš živjeti
4. Mi djeca s kolodvora Zoo
5. Godina u kojoj je Bela Lang upoznala sreću
6. Pričat ću ti stihovima
7. Život piše poezije
8. Mrtva priroda
9. Praporci u snijegu
10. Onaj pravi