utorak, 17.08.2021.

Knjižara na obali

Naslov: Knjižara na obali
Originalan naslov: The Bookshop on the Shore
Autor: Jenny Colgan
Prevela: Ana Briški Đurđevac
Izdavač: Koncept izdavaštvo
Srpanj 2020. godine
379 stranica


Radnja knjige prati preživljavanje mlade samohrane majke četverogodišnjeg sina koji još uvijek nije progovorio. U nedostatku novaca za plaćanje stanarine i životnih potrepština u Londonu, odlučuje se za odlazak u Škotsku, prihvativši posao dadilje troje djece te rada u putujućoj knjižari.
Cijelo vrijeme boravka u Škotskoj pratit će je problemi kako dovesti svoj život u red, ali i život djece koju čuva. Hoće li joj sin napokon progovoriti?! Kako će se snaći u drugačijem okruženju, u prirodi, daleko od gradske vreve?! Kako će ju djeca prihvatit?!

Knjigu sam duže vrijeme čitala, oko 3 tjedna, jer sam u nedostatku vremena čitala u većini vikendom. Radnja je zanimljiva i čitljiva, samo zahtjeva puno više koncentracije od ostalih knjiga. Ne znam da li je to do mene ili je i ostalima bilo tako.
Za sve one koji misle da je ovo klasični ljubić, grdo se varate. Ovo bi ja nazvala dramski roman sa ljubavnim elementima.
Ocjena 4/5

- 16:09 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2021 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga

Željka
37 y/o women
Croatia 🇭🇷
Books are my life 📚💜

Dobro došli na knjiški blog. Ovdje možete naći sve objave vezane za knjige. Nadam se da će Vam moje preporuke pomoći pri odabiru knjiga za čitanje. Slobodno vi meni možete u komentarima predložiti svoje favorite. Molim lijepo bez vrijeđanja i prepucavanja. Nadam se da ćete uživati. 😉 🤗

TOP 10 AUTORA

1. Inna Moore
2. Jan Bolić
3. Augusta B I
4. Nena Šahbazović
5. Deni Baleta
6. Jana Krišković Baždarić
7. Joy Fielding
8. Vi Keeland
9. Penelope Ward
10. Sarah Morgan

TOP 5 IZDAVAČA

1. Innamorata
2. Fokus
3. Sonatina
4. Fragment
5. Znanje

TOP 10 knjiga

1. Dodir zvijeri
2. SvingeRaj
3. Život koji želiš živjeti
4. Mi djeca s kolodvora Zoo
5. Godina u kojoj je Bela Lang upoznala sreću
6. Pričat ću ti stihovima
7. Život piše poezije
8. Mrtva priroda
9. Praporci u snijegu
10. Onaj pravi