ponedjeljak, 14.01.2008.

HE, HE, HE, ....... =)))) =)))) =)))) =))))

hmmm... ljudi moji evo danas nam je i školica počela ....ja sutra počinjem....(danas praksa) malo mi je falila škola.... hehhe.......... ali praznicu su prošli bolje od očekivanog ....beljroflsretan.....................i tako sam vam ja bila u Zg .......sa teicom ......bilo je pressuuuper =)) uživale smo........ ( osim onoga -sused ) hahhaha znaš ti teice o čem ja pričam smijehrolleyeseek hahaha......al sve što je lijepo kratko traje...... =(( al bit će toga još .......a moram reći da smo jučer bili u passageu,kao došli na cugu ...a ostali smo dosta....jesmo plesale ........ludnica ..... =)yeskiss pozzz svima od sinoć koji su bili ....wave evo meni je dosadno kao i inače....svi u šk .......popodne na kavicu yes
neda mi se više pisat......stavit ću par slikica.................... fino


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja u vlaku yessretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u subotu u gradu Zrinka i ja sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet mi =))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tonkich & zeljkich(ja) kiss

puse...

- 14:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.