utorak, 14.08.2007.

NAJBOLJE LJETO IKAD!!!!

evo i mene malo =) da vam se odmah pohvalim kod mene sve presuper...iako bi neki htjeli da to nije tako....hehe...ali to mene kako bi se reklo ne dira.... =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...................eee da....svi su skoro došli s mora pa tako i moja Teica,Sandrica,Zrinkica....sad smo stalno zajedno....(uživamo)predobro nam je....u subotu smo bili vani bilo je onak stvarno dobro....plesali jesmo..pili alkohol nismo .... :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(Teich i ja u sub)kiss
e da i u petak smo bili vani iako baš i nije bilo nešto....nadam seda će ovaj petak biti puuno bolji....smijeh e da otvorio nam se i naš passage....napokon....yeswinkdošli su neki novi konobari.....ma dobri su dečki.....winkjoš malo i škola počinje.....prebrzo je meni to sve prošlo,ali nema veze....lijeto je stvarno bilo odlično....cerekthumbupkissroflyes
Danas smo bili u Ilači....brat i ja smo bili u nekom kafiću...sreli par poznatih....bili malo tamo i došli kući, onda išli van gledat tekmu i evo sad došli.....dinamo je izgubio tak da otpada plan da idemo u Zg na uzvratnu utakmicu...rolleyesu petak i sub se ide van ...yessamo da bude dobro.... ma bit će...a i ako ne bude mi ćemo napraviti da bude smokinsmijehrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eto ljudi ja vas napuštam....rolleyes

pozzz :
Zrinkici mojoj koja se jučer toliko napila da nije znala hodat..dead
Teici koja je u svom filmu....thumbuppartyrofl
Sandrici koja ima novoga dečka..(nek si i ti sebi našla)yeswinksmijeh
Iwanici koju sam sada srela s Vericom....puse njima....partyparty
Anici mojoj koja je zaljubljena ....hehehheehecerekparty
Bratu koji se samo tuče...hahahhadeadgreedywink
drugoj Zrinkici(teti)hehhe....rolleyesparty
kome još?????
ma svima ....ni ne znam višeee.......mahsmijehwavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-15
E pa da, nisam se ja vama pohvalila da idem nogomet trenirati.....winksmijehsmijeh jako sam sretna...jer mi se tata napokon smilovao....i dao dopušetenje....rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

partypartywavewavewavewavewavepartyparty

- 15:38 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.