nedjelja, 30.04.2006.

šmrc.....šmrc........

HAY........KAK` JE SUGAVO VRIJEME..........YOY YOY......
KOLIKO LJUDI ZALI STO IM JE PROPAO 1.5........MOZDA....
NADAJMO SE BOLJEM........PLANIRALI SU IZLET S OBITELJI.....
DRUSTVOM.........A SVE ZBOG GLUPOG VREMENA.........
ELA I JA KANILE SMO ICI U SUMU....MOZDA JOS I ODEMO....MOZDA....
GARANT JE NA LENIJI BLATO DO KOLJENA...HOCU RIBARSKE CIZME??????
A ISUSE........................I KAK JE BILO JUCER U DISKU??????????
CULA SAM DA JE BILO.........PRAZNO..........
YOY JEDVA CEKAM SUBOTU....BIT CE LOODILO.....
SLAVI NEGDJE 5 OSOBA RODOS.....MEDU KOJIMA SAM I JA.......
TOOOOOOOOOO...........................NADAM SE
DA CE OPET STICI ONO KRASNO VRIJEME.......MORA.......PUSEK.....


VIC DANA:

KIHANJE VIC
Razgovaraju medo,lav i pile:
-kad ja zabrundam u sumi,svi se
tresu od straha!-kaze medo.
-a kad ja pocnem rikati u savani,
na kilometre uokolo svi zbrisu!-
pohvali se lav.
-ma nije vam to nista!-rece pile.
-ja samo malo kihnem i cijeli svijet
umre od straha......hehehhehe

p.s. danas radi disko....nisam ni znala....isla provirit
nema nikoga....barem zasad.....

- 22:15 - Don't worry..:o( (8) - Be happy!:o) - #

<< Arhiva >>