četvrtak, 16.03.2006.

¤¤¤ LJUBAV JE FRUTOLINO¤¤¤

WUHUUUUUUUUUUUU.........POMIRILA SAM SE DJ VEDDOM.....TAK´SAM HAPPY.....
HVALA NA SAVJETU..............VOLIM VAS............YOY......HUH...
IMAM PUNO TOGA ZA REĆI...NEKI MOŽDA ZNAJU PRIČA GLASI OVAKO:
STIGOH DANAS U ŠKOLU...ONAKO SRETNA...SVE SUPER SVE 5....
ZVOONIIIIII...UZEH TORBU I S EVELINOM KRENIH PREMA VRATIMA...
SVI SE GURAJU I NEKI KLINJO ME GURNE,A JA SE POTEPEM I STADEM NA NEČIJU
TORBU....JOS MI ISPADE MOJA RAVNO EVELINI U RUKE....POČELA VIKAT:" YOY
UBOLA SAMA SE NA ZIHERICU"...ONO EVELINA NIJE NI ČULA OTIŠLA ONA...
KAD JA VIDJEH PROBIŠE I TU TORBU I MOJE PAPUCE I MOJU NOGU,ODNOSNO PRST...
ALI NE ZIHERICA NEGO ŠKARE...E UŽAS...OSJEĆALA SAM KODA MI JE
NETKO ZIHERICU ZAKVAČIO ZA PRST...ALI KADA SAM VIDJELA IMALA
SAM ŠTO VIDJETI ŠKARICE NABIJENE...NETKO JE ZVAO NASTAVNICU
IZ HRVATSKOG KOJOJ SE ZAHVALJUJEM...ŠTO MI JE DALA STERILAN
ZAVOJ...I TAKO OŠLA NA HITNU ZBOG TETANUSA...ALI NISAM DOBILA INEKCIJU
ZATO ŠTO SMO SE CIJEPILI U ŠKOLI...A NISAM NI NA KIRURGIJU IŠLA...
PREGLEDAO ME JE DOKTOR...I TE KAKAV DOKTOR...MLADI...UAAA...
JE DOBAR....VISOK....ZGODAN....NEĆEMO SAD O TOME...KAD MI JE GLEDAO PRST
NISTA ME NIJE BOLJELO....A RANA NIJE DUBOKA...ALI ZATO ME SADA
BOLI....VJEROVATNO ZATO STO JE RANA OHLADILA....ALI IZDRZAT CU JA TO...
REKLA SAM DA ĆU VAM REĆI JEDNU DOBRU VIJEST....SAD SAM ZIHER SIGURNA....
POZVANA SAM NA MODNU REVIJU....JEE.....HODAT ĆU PO PISTI 1.4..........
SPONZORI:ŠIŠA ME STUDIO 27-NAJ FRIZERSKI U NAŠISAMA....ODIJEVA ME:XNATION...
YOY LJEDVA ČEKAM...............PUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEKKKK


BOLJE BITI PIJAN NEGO STAR


Plavi orkestar

Bolje biti pijan nego star
Kad pomislim na te, stara ljubavi,
Žao mi je što smo bili samo dobri drugovi,
Žao mi je što smo bili samo dobri drugovi.

A život leti, leti, mladost kraća je.
Sve će jednom da se vrati samo ona ostaje.
Sve će jednom da se vrati samo ona ostaje.

Bolje biti pijan nego star, bolje biti pijan nego star
Vino ne zna da smo nekad bili sretni par,
Bolje biti pijan nego star.
Bolje biti pijan nego star.

A kad dođe zima i prve pahulje,
Čekat ću te moja, buco, kraj I Gimnazije
Čekat ću te moja, buco, kraj I Gimnazije

A ti nećeš doći, znam te dobro znam,
Možda je i tako bolje, navik'o sam biti sam
Možda je i tako bolje, navik'o sam biti sam

Bolje biti pijan nego star, bolje biti pijan nego star
Vino ne zna da smo nekad bili sretni par,
Bolje biti pijan nego star.
Bolje biti pijan nego star.
Bolje biti pijan nego star.
Bolje biti pijan nego star.

- 22:56 - Don't worry..:o( (4) - Be happy!:o) - #

<< Arhiva >>