srijeda, 08.03.2006.

hay...bas me nanervirao taj server...nisam pisala dugo....u subotu nisam isla van...nije mi se dalo...uostalom
nisam ni pitala mamu...nevjerujem da bi me i pustila...sad se neki mozda smiju...toliko mi je osoba reklo "blago tebi
željka ti mos kad os u disko i gostionu"...aha malo sutra...tj.moje je to..ali kod moje mame to ne pali...blablaaa...
ste gledali doru.........phhhhhhhhh....pjesma je glupa....ajme meni...na sto si pao Borise....

2.3.2006.

"MOJA ŠTIKLA"

"Dođi, dođi, hop, hop...
Sojčice djevojčice
daj obuci čarapice
...Hop,hop,mrk,mrk...
Cupa,cupa,
zumba,zumba...
...seno,slama,
sir,salama....
Cikla nikla,cikla rikla
Afrika paprika"

NOVINARSKA EKSPERTIZA: Je l´ vama to izgleda poput
dječje brojalice?Teško smo
se odlučili koje stihove ovdje
izdvojiti ,dok nam je jedan od
najdražih "Afrika paprika".
A što reći o ovoj pjesmi,
što već nije rečeno po svim
medijima otkad je pjesma
procurila van.....

NOVINARSKA PROGNOZA: Političari njezinu pjesmu
smatraju provokacijom,
mnogi se pitaju što joj
je to trebalo,a mi se
samo nadamo da je
pripremila neki opak
nastup pa da je više
gledamo nego slušamo...

NJENA IZJAVA: "VEĆ SAM NAVIKLA da me ljudi
doživljavaju kao neko virtualno
biće.Ali ja to stvarno nisam.
I ja sam krvava ispod kože."
Imamo potpuno benigni
tekst koji je zapravo zafrkancija,
tako da mi je cijela "BURA"smijesna,
kaže Severina Vučković.
Nikad ništa nisam radila namjerno,
zbog provokacije.Smatram da smisao
umjetnosti treba bit sloboda...



phhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......uuuuuuuuuu......u ponedjeljak sam odgovarala iz švabskog i dobila čist peticu....
"dobra jesam,ali nisam kao svetica...nema veze ja sam vama čista petica,,,,"to bi bilo to....pusek svima......

- 21:42 - Don't worry..:o( (5) - Be happy!:o) - #

<< Arhiva >>