srijeda, 08.03.2006.

02.03.2006., četvrtak
"...Suze ne vračaju sreću..."
book!!!!Danas je snjezan dan....a i nije tako los...cijeli dan strebam biologiju ...
bila sam na skolskom natjecanju iz biologije i 4 sam....ma uopće nisam ni ucila....sam sam bubala...
ma nije vam to za mene....danas sam odgovarala tehnicki i dobila 5...a sto ces....sutra dobivamo
iz povijesti testove...nadam se da cu dobit 5....danas imam trening ljedva cekam da se malo istrcim....
već će me izludit ova četiri zida...

***
...NAJTEŽE JE KAD TE VOLJENA OSOBA
SMATRA PRIJATELJEM...
***



Matko Jelavić
MAJKO STARA

Majko,majko stara
slušaj pjesmu sina svog.
Majko,tko mi sudi,
tko mi uze najdraže.
Suza,suza nemam
da isplačem svoju bol.
Boli me, majko boli me
noćas duša umire.
Bila je,majko bila je
vrela krv životu mom,
ja ću za njom,ja ću za njom.


Majko,noć je tiha
more diše miluje
samo, tvoj jedinac
ove noći tuguje.
Suza,suza nemam
da isplačem svoju bol.
Volim je,majko volim je
noćas duša umire,
bila je, majko bila je
vrela krv životu mom
ja ću za njom,ja ću za njom.



- 15:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #
pozdravljam mare iz osijeka...sta ima ...kak si......jesi bila sa sandijem...jel ides u ox... (dj ži_ži 02.03.2006. 18:31)

- 21:40 - Don't worry..:o( (1) - Be happy!:o) - #

<< Arhiva >>