zeljka1234

31.05.2005., utorak

Ljubav

...Evo mene nakon dugo vremena,prošle su mi sve muke mislim šta se tiće škole .Ali zamislite šta mi se dogodilo,ona moja ljubav se ženi cura mu je trudna i ženi se sada u šestom mjesecu 18.06. zamislite nazvao me je da se moramo vidjeti i ja ni pet ni šest jedva dočekala, uredila se ja sva sretna i u oblacima , mislila ja sjetio se on mene napokon kad ono kaže on meni :ja sam se nalazio s jednom curom, i ona je ostala trudna , sada je moram oženiti jer šta će dijete..Pitala sam ga da li se on ženi samo radi djeteta ili je stvarno voli,A on meni:kako da je volim kad se još baš i nepoznamo,sav sam zbunjen...."Njezini su već dogovorili sve sa mojima meni je sve nametnuto,i šta ja sad da radim."Kaže on meni... A recite vi meni šta da ja radim sada.On mene zove ,žao mu je .Kaže mi da mu dođem u svatove da sve to lakše prođe,kaže da sam mu ja najbolji "prijatelj".Da li se mi možemo i dalje ćuti i vidjeti.Stvarno ja sada neznam šta da radim,moji roditelji ako to saznaju ubit će me ,meni je sada teško.Ja njega volim,i stalno sam mislila da on nema baš osjećaja,on je meni nanio puno puta "bol".Ali sada mi je žao .....I sada vi meni kažite šta je to ljubav? Šta ta rijeć znači.?...Evo napokon da sam se i ja malo otvorila,da sam skupila snage da to s nekim podjelim..Pozdrav od mene..

- 10:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
Sve i svašta.
Ljubav
Imena
.....
sad te se samo rijetko
sjetim prolaze
dani vrijeme leti
i kako se poruše sni
a isto smo sanjali
i sad te se samo
rijetko sijetim
gdje li si zimi
gdje si ljeti...
...................
samo za njega