Alexander,Chad,Dima.....













Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Sakis!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



Chaaaaaaad!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Drew

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost








LINKOVI

-nicky....rodica
-maya
-teja
-karlo
-ines
-pink is pimp
-dramska umjetnica
-tenchy
-antonio_bad gymnasium boy
-dajana
-New Moon
-Dima Bilan
-Selena & Demi

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by ~Dizajni & Avatari by !w@~

Opis bloga

saznat cete sve o meni....mom ponekad zabavnom zivotu...dobru zabavu!:-))

ime:Zeljana

evo me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



dosla na svijet:4.11.1993
horoskopski znak:skorpion
razred:2,srednji
volim:obitelj
-shopping
-prijatelje
-zivotinje
-bebe
-internet
-TV
-Roberta Pattison,Chad M.M.,Jonas Brothers,Drew Seeley
-cokoladu
-sladoled
-plesati
-pjevati

nevolim:
-skolu
-jedinice
-umisljene
-tracanje
-insekte
-dosadu


prijatelji:
Lucijana,Ines,Zaklina,Marinela

-slusam:pop,rock...neke i narodne...kako kad

ovo ja obozavam:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image Hosted by ImageShack.us



Dima Bilan:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

vi ste posjetitelj broj:

Counter
Counter



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 21.11.2008.

snijeg....birthday....boys

je li moguce?!....tako sam vam ja reagirala kad sam vidjela prije 5 minuta pahuLje.....a zatim je sLijedilo...fuck!!
neznam sto da mislim...da li sam sretna ili ne!nisam bas neki ljubitelj zime....al pozelim i to...!nisam godinu dana vidjela snijeg.
ugL.da vam se javim da sam ziva...zdrava(ali sam malo prehladjena)....zatim skola...manje vise dobro
Friends...suuper...nemoze bolje....
Boys....jos boLje...smijeh
Ovako je to sve krenulo....praznik svi sveti...ja izlazila i bilo super!ja tak s jednim momkom malo nest.....hehe
i meni rodjendan bio 4.11.....i ja i on se malo nadjemo,popricamo...itd....i mi zajedno...(pa jesam li mogla dobiti bolji poklon)....i jos uvijek smo zajedno!
Zatim moj birthday....imam 15 godina...najbolji rockas do sad....(srednja skola...svi mi cestitaju...ma super)i 4 dana poslija ja i jos 2 frendice slavile birthday!trostruki party...uglavnom je bilo geenijalnoo!!....nikad bolje!!i nakon tog tjedan dana...jos jedan rodjendanski party...moja zaky!!tu je bilo suuper....ja i jos 4 frendice smo poslije spavale kod nje....tak da mozete predpostaviti cega je sve bilo!
I sada sve super....predbozicno vrijeme!!sve je super...osim neceg...strina mi je umrla...cry...tako mi je zao...puno sam je voljela!ali sto je tu je!!sada su mi svi rodjaci tu...(sto je dobro)
i sto jos reci..!!sutra party opet....jedan razred pravi....i ja cu ici...pa cu poslije spavati kod frendice(imate ju u linkovima)!!u utorak se neide u skolu....dan drzavnosti!!
i ja mislim da je to to....saljem vam svima veeliku pusu....zahvaljujem se na komovima....i stavljat cu u linkove one koji mi komaju...
pusaa...bok!!



| ~ Komm ~ imam samo(16) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.