Alexander,Chad,Dima.....













Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Sakis!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



Chaaaaaaad!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Drew

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost








LINKOVI

-nicky....rodica
-maya
-teja
-karlo
-ines
-pink is pimp
-dramska umjetnica
-tenchy
-antonio_bad gymnasium boy
-dajana
-New Moon
-Dima Bilan
-Selena & Demi

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by ~Dizajni & Avatari by !w@~

Opis bloga

saznat cete sve o meni....mom ponekad zabavnom zivotu...dobru zabavu!:-))

ime:Zeljana

evo me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



dosla na svijet:4.11.1993
horoskopski znak:skorpion
razred:2,srednji
volim:obitelj
-shopping
-prijatelje
-zivotinje
-bebe
-internet
-TV
-Roberta Pattison,Chad M.M.,Jonas Brothers,Drew Seeley
-cokoladu
-sladoled
-plesati
-pjevati

nevolim:
-skolu
-jedinice
-umisljene
-tracanje
-insekte
-dosadu


prijatelji:
Lucijana,Ines,Zaklina,Marinela

-slusam:pop,rock...neke i narodne...kako kad

ovo ja obozavam:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image Hosted by ImageShack.us



Dima Bilan:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

vi ste posjetitelj broj:

Counter
Counter



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 15.05.2008.

stafeta

hey...pozz svima...evo mene,napokon hehe...!!mislim vrijeme je...:-)...sta da vam kazem...nema nista novo...sve je po starom samo skola skola pa skola...(to je razlog zbog kojeg nisam pisala dugo post)...i sutra imam test iz matematike...drzite mi fige da izvucem bar 3...heh..!!al ok,dosta o tom!!ja sam ovdje zbog stafete...koju sam..ajmo reci ''ukrala'' od nicky...hehe

pa evo je:

1. NAPISATI 5 RECENICA O SEBI:

-tvrdoglava
-lijena
-ponekad zabavna
-smatram da se lako naljutim
-i nadam se dobra prijateljica


ISTINA ILI LAŽ

-biram istinu...kao vecina!jer mi je ipak draze kad mi neko kaze istinu nego da mi mulja!!i ja nastojim da ne lazem...a dobro primjetim kad i neka osoba laze...!!pa eto...moj odgovor je ISTINA


MRZNJA ILI OPROST

-u svakom slucaju biram oprost...razlog je jednostavan...ne zelim mrziti i ne zelim da me mrze..!!


SLADOLED ILI KOLAČ


-uff...tezak izbor!!uzivam u oba dvoje....bez kolaca i opcenito slatkog nemogu...a i sladoled...mmm!!:-)
pa mi je odgovor...izjednaceno...hehe



MOTOR ILI AUTO

-hmm...a neznam!!uzivam kad sam na motoru....a i auto...mogu ici na dalja mjesta...ma nemam pojma....prednost dajem motoru...jer ga vec sad mogu voziti a auto...ne jos....:-)

PUTOVANJE ILI UČENJE

-ma nije potrebno da vam odgovorim....naravno moj odgovor je putovanje...jer obozavam ici na nova mjesta...ici sto dalje od kuce!!a uciti...ma tko voli uciti....glupost


DISKO ILI KAFIĆ

-disko...jer sam ja veseli tip...i volim plesati....pa zato pripadam disku..!!ok mi je i kafic..ono sa drustvom....al ako i tu ima mjesta za ples... heh


NOGOMET ILI KOŠARKA

-definitivno nogomet...razlog...jer volim nogomet!!sto se tice kosarke...to mi je zabavno dok ja igram...al neznam ni jednog danasljeg kosarkasa...dok nogometase...njih znam puno....


LAPTOP ILI KOMPJUTOR


-svejedno mi je....samo neka ima internet!!ok mi je oboje...al stvarno...svejedno mi je


LJUBAV ILI NOVAC

-ljubav...u svakom slucaju...kakve koristi imam od tog kad imam puno novaca...a nemam nekog da me voli i ja njega..!!zato je moj odgovor ljubav...(iako je dobro imati i novac...hehe)


DA BI MI ZLATNA RIBICA MOGLA ISPUNITI 3 ZELJE,TO BI BILO

1.da u zivotu budem sretna(obitelj,posao,prijatelji...)
2.da odem u Hollywood...bar nakratko...i upoznam Chad Michael Murraya
3.da mi ispuni jos 3 zelje... :-) (to bi bilo...ferrary,vila,1 000 000 KM)



STO TE NA LJUDIMA PRVO PRIVLACI

-njihova paznja...i iskrenost...(izgled nije vazan)


GDJE SE VIDIS U BUDUCNOSTI


- u LA...s 3 djece i ljubavi svog zivota...da radim kao glumica ili pjevacica i da napravim nesto gdje bi mogla drzati nezbrinute psice.. ...itd...(mogla bi ja tako nastaviti brojati)...



BEZ KOJIH OSOBA NE BI MOGLA ZIVJETI

-kao 1. obitelji..(neznam sto bi bez njih)...2.odredjeni prijatelji.....


eto...to je moja stafeta....koju predajem nicky

saljem vam veliku puSu...i posebno pozdravljam svoju prijateljicu Sladju...i malu Lanu i kojoj sam pisala u proslom postu...(ona je sada tu...dosla je iz njemacke)

pozz....



| ~ Komm ~ imam samo(55) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.