< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us A lega ovo sam ja
nutsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.usŠujda:::
Lega moj otkaćen do bola voli se zajebavat
ma super svesretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.usAdri
Ma on vam je legenda lega igra nogomet ko
C.Ronaldo ma super vam je on voli se zajebavat
tpartysmijehzubo


Bojana luda ženska a joj ma sve super
uvjek spremna pomoćthumbupwave


Milana plavuša u dušizubozubo
ma super je ona cura partywave


Stjep i GRga a legende lega moj
a nemam šta reč super supartyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maja & Doro_Tea
Crnka vs Plavuša
Ma super su cure vole se zajebavat
ma nemam rijeći šta da vam kažem
jednostavno su supermahmah
kisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sara ma super cura voli se zj
ma sve okemahzubo

[subota][05.01.2008.]

Pa..DA

Evo ljudi vratijo se ja do dosade neznam šta da radim pa idem malo napisat nešto.A joj ljudi neznam šta da vam kažem u ovom belom dosade a jojheadbangheadbangjučer malo bio do grada nigdje nikog pustošheadbangbang i onda ti preživi tu,ali jedina sreča je što je pao snjeg pa ono moš se i malo zj vanithumbuppartyal dobro biće i bolje valjda,još malo pa trenizi mi poćinju mislim pripreme a joj al če nas ubijat trenerheadbangheadbangzubo,mislim ono meni če najviše prigovarat ko
i uvjekheadbangheadbang al nezamaram se ja s tim,zujozujothumbup
a mislim zaš bi se zamaro hehedeaddead.A dobro šta sad...hehe,u nedelju opet u valpovo na turnir nadam se da če mo pobijedit milsim moramo ipak mi igramo za baranju hehedeadpartyA napokon vikend danaszuboyes i izlazak u grad nadam se da če bit ljudi mislim mora bit ipak je vikendyespartya valjda če mo ić na domaće hehethumbupparty
a dobro šta sad.......pa....da...Joj ljudi što je dosadno neznam više šta da vam pišemheadbangheadbanga neznam šta da vam više kažem idem polako i čujemo se i samo da pozdravim....
.ŠujdupartyAdriawaveMajuwave
DorU&Teu...kisskiss
MilanukisswaveSaruwaveIvonuwaveMemuparty i ostale koje sam zaboravio



[ 101 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.