prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Free Image Hosting at www.ImageShack.us A lega ovo sam ja
nutsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.usŠujda:::
Lega moj otkaćen do bola voli se zajebavat
ma super svesretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.usAdri
Ma on vam je legenda lega igra nogomet ko
C.Ronaldo ma super vam je on voli se zajebavat
tpartysmijehzubo


Bojana luda ženska a joj ma sve super
uvjek spremna pomoćthumbupwave


Milana plavuša u dušizubozubo
ma super je ona cura partywave


Stjep i GRga a legende lega moj
a nemam šta reč super supartyparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maja & Doro_Tea
Crnka vs Plavuša
Ma super su cure vole se zajebavat
ma nemam rijeći šta da vam kažem
jednostavno su supermahmah
kisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sara ma super cura voli se zj
ma sve okemahzubo

[petak][28.12.2007.]

A šta da vam pišem mislim ono neznam šta...al jbg ima nešta..
a jučemi sestra rodila pa da lega moj i još muško(a valjda če bit na mene nogometašdeadzubodeadzubo) zj se ja mislim ono sutra kad izađem van bit če s ekipo malopartypartyparty.
al jbg mora se mislim ipak prvo pa muškodeaddead.a jučer bio malo naporan dan zuio malo po osjeku lega nema ništa ni kopački ni ništa jbt osjek
burninmadburninmad.došo sam kuć malo zuio po kafićima s sestrinim mužem mislim ono malo smo pili i onda kao ja nogometaš greedygreedy
Šalim se ja nepijem ja baš često ipak sam vjeran nogometu.zubozubo
A sutra lega moj na turnir u valpovo mislim ono sve čemo ih pokidat ko i uvjek a navečer onda malo pijanka zubozubo zajebavam se
a joj što je dosadno mislim ono za popizdit.a mogo bi i nekog pozz
a evo mog prijatelja Šujduparty,Adriathumbup Doroteu(plavuša naša)mahmislim još jednu plavušu ova je u duši Milanuthumbupmah Bojanu još jedna plavušamahwavea kog još ono Rembu ,lesa,grgu o da i Maju pozzmahwave



[ 13 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.