< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

čujčičujčičujči

bla,bla,bla...
align=left>
I adopted a cute lil' poison fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!



magda
Look out for the
m
HOLE

Username:

From Go-Quiz.com





liquidee
&
maga
Friendship Level: 95%

LJ Username:


Random LJ Friend-O-Meter
From Go-Quiz.com
imam veći frenšip od nike!!!!HAHAHA!!!!IPAK SAM JA D MAJTI!!party


greedy

volim...


volim...cerek
KITTY!!KITTY!!!!!!!!!!
...obitelj i prijateljice
...svoje kornjače
...đuru đubre đukela(moj cucak)
...radit spačke(hehe)
...se šminkat
...svoju lampu
thumbupsmokinpartysmoke viiiiiidthumbup

ciciciciciciciiii....



Your Icecream Flavour is...
Cookies 'n Cream!
Smooth and creamy with a few rough bits mixed in, you are a real treat! You are probably very popular amongst your friends. Remember too much of a good thing is not always good! Don't lay it on too thick!
What is your Icecream Flavour?

Image Hosted by ImageShack.us

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.comOOOH!!!MOJA TIJARICAAAAAA!!!!NJEZINO VELIČANSTVO!!!

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

oped tijara...već mi ide na kurac...

Friendster

Friendster




Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting


eeeeeee!!uuuuuuuu!!majne tijara agen...

MySpace

MySpace


ovo kratko i jasno opisuje mene...
















subota, 17.03.2007.

WEEEEEEEEE!!!

mwaahhahahha!!uspio mi je kripl otvorit ovo sranje da pišem postek!!!
baš sam hepi inače...zato kaj je danas subotaaa!!!idemo vannaughtyruta ima msn!!!
Image Hosted by ImageShack.us
(mwaaaaahahha,ja s aninim čižmama)
slike...slike...slike...kakav bi to moj blog bio bez slika...onda ga fkt više niko nebi čital(hihihi)...ali u ovom postu buju bile slike mojih frendica i malo moi(the narcisoidče me) i tako...:D
Image Hosted by ImageShack.us
kreteni,vita i daskacerekma volim vas ja
ana moja se sad zbljuvala.... :(
baš mi je žal...nebu onda (ak joj je loše) ić na ivanin rođo...
a glupo joj je ić bez da pije...kakav je to tulum a ana nije pijana???
ma volim ja svoju aniku smijehkisscerek
Image Hosted by ImageShack.us
ana u najljepšem izdanju... :D
no...da...za cure s kojima danas idem van...PRVO!vita i lena:idemo malo tu ar park. ONDA!vita,lena,berni,nika,kita,pile,daska,dora,petra(mejbi),sara,druga dora,tena...i još jedna!!!šit nemrem se sjetit kak se zove...nemoj se naljutit...ti joj...kak se nemrrem sjetit...ma doro..nemoj
se naljutit ti...rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us
mwaaaaaahhahahhah,ja...baš sam lepa...
ma ajde papa i PUSA MUSA
Image Hosted by ImageShack.us
vita...loool

- 09:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.