Design: *Maria.* ^^ Pikčrs: *Google.*
< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Smile!

Ja sam..

Volim // Odbojku ( to mi je valjda najveća ljubav u zivotu :P)
Svoju veeelikuuu obitelj ( da, cak i stariju bracu, nevjerovatno)
Prijatelje, ali one prave
Sladoled od jagode:)
Palacinkeeeeee :)
Vozanjeee ( na čemu svesrdno zahvaljujem najdrazem braci i njegovom ogromnom strpljenu )
Poeziju ( nije smijesno) :)
RoLaNjE za koje rijetko imam vremena :)
Svoje nove cizmice :)
Izlaske koji su veliku vecinu vremena zabranjeni:P
Svoju kondicionu trenericu koja ce zavrsit u 9.krugu pakla :-)
Glupe viceve :)
Kemiju na kojoj moras bit jedno mjesecno, izostanci s kemije su normalna pojava:)
I ovaj red ostavljam prazan za sve one / ono sto sam zaboravila ili ne zelim reci :P



Ne volim // Ljude koji su umisljeni a nemaju ZASTO bit
Cokoladni sladoled
Izdajnike postenog naroda ( mene)
Ljude koji ne znaju da su dosadni
Sjednicu vijeca, kad traje 2,5 sata grrrr
Antitalente za sport ( nisu mi jasni!! )

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 24.01.2009.

Neka mi oproste sve sto su bile kraj mene i sto su bile samo broj...

Naslov nikakve veze nema s postom.hahaa..
Napokon se desilo!
Desilo se meniiiii!!
Sinoc sam bila vani nakon 4 mjeseca apstinencije:P
I tako sam se iskreno smijala glupim provalama...
AAAA tako pre-dooobrooo :)))
Necu da se ureknem al' mi zivot tako nepovratno ide nabolje:)
3mjeseca mucenje mucenja i mucenja i razmisljanja i losih raspolozenja i otresanja na prijatelje i obitelj..(duboke isprike)
Sinoc sam se slavno odrekla svega.
Sinoc sam se veselila eto bezze, zato sto je petak..
I nek' mi oproste sad svi kojima je tesko, al' ja sam sretna i ponosna na to:-)


Svima koji se osjecaju slicno meni:P

Sve je lako kad si mlad
svako odijelo dobro ti stoji
ma svaka rana manje boli
o da, o da, o da

Sve je lako kad si mlad
lakse okreces ledja sreci
bas te briga s kim ces leci
krv i suze mogu teci

Ref. 4x
Sve je bas lako
krv i suze mogu teci

O da, o da, o da
(4x)

Sve je lako kad si mlad
svako odijelo dobro ti stoji
ma svaka rana manje boli
o da, o da, o da

Sve je lako kad si mlad
lakse okreces ledja sreci
bas te briga s kim ces leci
krv i suze mogu teci ..


It's so easy to laugh..too easy:-)

- 16:24 - Komentari (5) - Print - ???


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.