najgore je kada u drugima tražimo tu jedinstvenu osobu!!!

nedjelja, 16.07.2006.

mislila sam da je to trebo biti moj dan...ali gadno sam se prevarila!

...ljudi skupila sam snage i dosla sam vam ispricat kaj se sve izdogadalo jucer...ajme bilo je sranja...prvo sam isla u importane i kupila sam si hlace...onda sam izasla sa sonjom,jankom,hanzom,ivonom,solom,rocijem & bufferkovičem...i otisli smo si sjest u vrtic....i svi smo se odvoliji u neke fucking grupice burninmad...onda me sonja pozvala na jedan razgovorčić koji je trajao odprilike nesto manje od 5 min...a u tih pet minuta bilo je svakakvih emocija....skrivenih u meni...nakon razgovora sam otisla malo sjest i onak sam pokusala doci k sebi ali mi nije uspjevalo namcor...bila sam negdje drugdje a ne tamo di bi trebala biti...mislila sam da ce jucerasnji dan biti moj dan....zato sta nisam izlazila tjedan dana i ond sam mislila da cu napokon izac i da ce sve biti ok...i da ce mi bit jebeno dobro....ali sve je palo u vodu...sve cemu sam se nadala...ali nema veze...budem ja to nakak pretrpila...pomirit cu se sa cinjenicom i reci cu neka je kako je...namcor...ajme koji jadan dan...pa sto ce biti samnom za par godina ako se nastavim ovako osjecati...katastrofaaaa zaliven...jos 2 dana i idem na more...jos ta dva dana moram pretrpiti...moram ostat sabrana...moram...jednostavno moram...i budem uspjela...u zadnjih tjedan dana sam smrsavila 4 kile...i sad ponovno imam 50 kila...bila sam kod doktorice prije par dana i rekla mi je da imam pocetak depresivne anoreksije...pa si ti misli kaj to znaci...joj ma sva sam u nekom ku*** namcor...i nemojte sada pomisliti kada ovo procitate da sam u nekom bedu....nisam u bedu nego sam samo tuzna...malo vise tuzna nego inace...ajde laku noć...no
- 01:47 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.