< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~°*WoRdS*°~ by: Navijacica











Ne vjerujem ja u kipove
ni takve ko ti tipove
kad ti jednom srce slome
ne vjerujes nikome....


Takvi kao ti i takve kao ja
idu skupa samo u filmovima
takvi kao ti,i takve kao ja
nema šanse,priča je završena...


Lijep i mlad
po svemu dobar si
ali to mi ništa ne znači
kad osjetim ljubav
bježim iz navike
nikada se ne vezujem...


Ne volim te,
a hoću da si moj.
Ne znam zašto..
ali ne dam te njoj...


I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me



Htjela sam da pretjerujem
da budem hladna,kamena
ali da ipak uhvatis moj pogled preko ramena...


Glumim nedodirljivu,a tako volim što si tu
želim da ovaj tren traje zauvijek...


Ja sAm NaJljEpŠa GadUrA
KoJa hoDa KroZ GrAd
NajzgODnIJe Zlo KoJe gAzI tLo
JA saM nAJveĆi đAvO KojEg Je
StVorIO BoG, nAPraVIt ću PaKAo
Od ŽivOTa tVOg...



Ne vjeruj mojim očima
slatko bez riječi govore
jedan pogled ili dva
i daćeš mi što imaš sve
ne vjeruj mojim riječima
jer bezobrazna su laž
jedan i jedan nisu dva...
u lažima je slatka draž...


Mirisna i dotjerana
garderoba markirana
muških želja ispunjenje
formula za uzbuđenje...


Oči boje plavog okeana
duša santa ledena
krv joj vrela,lava od vulkana
sva je tako vatrena...


Ona je čarolija
pogledima opija
moju dušu razdara
na zlo me nagovara...


Lijepa je k'o tigrica
drska i bezobrazna
mozak mi oduzima
smrtna je k'o droga
ekstaza...


Svaka tvoja želja,
ne ostvariva je,
jer svaka tvoja želja sam ja.
Svaka tvoja želja,
jest sa mnom biti...


Iza svake kuje
postoji muškarac
koji ju je napravio takvom...




































† petak , 27.02.2009.†

Drugi dio:17 činjenica o muškarcima...

18. Zašto muškarci ne peru veš? Zato što mašina za veš neradi na daljinski.
19. Što je to: Ima 8 ruku i IQ od 60? Četiri muškarca gledaju prijenos utakmice.
20. Zašto se muškarci ožene? Da ne moraju više uvlačiti trbuh.
21. Kad bi muškarci imali menstruaciju, hvalili bi se oko veličine tampona.
22. Zašto je na svijetu više žena nego muškaraca? Zato jer je Priroda mudra.
23. Zašto treba tisuće spermija za oplodnju jednog jajašca? Zato što su spermiji muškog roda i ne pitaju za smjer.
24. Zašto žene lošije voze od muškaraca? Zato jer su svi instruktori upravo muškarci.
25. Kako izbjeći da vam dečko/muž čita mailove? Preimenuj prozorčić za mailove u „uputstva“.
26. Što imaju zajedničko muškarci i PC? Izgleda da znaju uraditi sve, ali ako ih ne programiraš, ne naprave ništa.
27. Kako ćeš u krevetu izludjeti muškarca? Sakriješ mu daljinski.
28. Zašto muškarci zvižde ljepše nego žene? Zato što imaju ptičji mozak.
29. Kada je Bog dijelio pamet, svi su muškarci bili na utakmici!
30. Kad bi muškarci bili ljubavnici kao što pričaju, žene se ne bi stigle ni počešljati.
31. Kad je riječ o dužini, muškarac odmah pomisli na centimetre, a žena na minute.
32. Postoje tri vrste muškaraca: inteligentni, lijepi i većina.
33. Zašto je Bog prvo stvorio muškarca pa onda ženu? Učio je na greškama!
34. Imam lijepog, pametnog i bogatog dečka: jedini problem je što moram paziti da se ne sretnu... :))

21:19~°* ThE DaRkNeSs*°~86~°* LoVeS Me*°~ ToO


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.