03

srijeda

rujan

2014

Slatko ili nešto s više soli?

Jao, što bih sada mogla pojesti nešto tako slatko. sladoled. čokoladnu bombu. princess krafnu.
tviksiće. haribo bonbone - od marelice. najveći sladoledni kup na planeti sa onim pikavim štapićima čokoladnim na pruge.
Već par dana nisam okusila ništa što bi me oborilo - mislim na samo slatko.. samo slaaatko.



Iako volim slanu hranu, i trebala bi je jesti, zbog niskoga tlaka - najviše volim započeti dan s kolačima, keksima.. i slično.. a tek sladoledom. Da me počne pucati hiperaktiva. Da svi ljubomorno pitaju - kako možeš jesti slatko za doručak? A ja im odgovaram - pa kako ne bi mogla, ne primaju se kile na mene.

Kosu sam tek oprala, pa ne mogu do dućana... ali još samo malo i napravit ću taj veliki korak. poletjeti ću ravno do najbližeg dućana. do sladoled škrinje, do polica s čokoladicama tik do blagajne..
i kupitiiii -- hm.. ne znam još. ali bit će taaaako fino :)

Jeste li Vi slani ili slatki tip?

Vaša slatkogželjna Zelenka

da.. i poklanjam Vam pjesmu- isto slatku : http://www.youtube.com/watch?v=o1oKBbReaOs
Whistle for the Choir... Da je meni naIći na nekog takvog umiljatog mačka koji usamaljen šeće nedovoljno osvjetljenim ulicama.. i još zviždi.. i još me pozove na kolače...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.