02

utorak

rujan

2014

Zelenkina tri ( filma )

Došlo je i do toga- napokon sam odlučila pisati o onome što puno puno volim – o filmovima. Podijeliti to s Vama.
Povremeno ću preporučiti filmove za koje smatram da su vrijedni da im posvetite par sati pažnje.
Odlučila sam da ću servirati 3 filma- jel to nije ni premalo, a ni previše.
Neću Vam otkriti previše o radnji filma. Sve pišem iz glave- ono najvažnije za mene..
Nadam se da volite filmove koliko i volite pisati na blogovima. ;)


1.LOCKE





Godina: 2013.
Žanr: Drama

Zašto vrijedi pogledati ovaj film?
Cijeli film imat ćete priliku gledati Toma Hardyja na jednoj jedinoj lokaciju – u autu.
Osim što je Tom jaaako zgodan, šarmantan. (bar meni), on uvijek bira zanimljive uloge koje fenomenalno igra.
Film ima dosta dobar scenarij i po meni humoristične dijaloge. Bez ta dva elementa ne bismo imali ništa… pošto gledamo samo jednoga glumca cijeli film i slušamo njegove telefonske pozive- što je jedina radnja koju tako dobro vrši. J
U jednoj noći, život Johna Lockea ( Toma H.) će se naglo uzburkati..
Hoće li naći rješenje za novonastale teškoće.. I kamo on uopće pokušava doći svojim ljubimcem na četiri kotača, pogledajte u filmu.



2.JANE EYRE



Godina: 2011.
Žanr: Drama, Romance

Film iz 2011. godine ( postoji i verzija iz ’96.).
Film koji sam se protivila pogledati kada je izašao zbog dosadnog plakata, žene sa pundžom i njezine blijede haljine.
Neki dan slučajno sam naišla na trailer za ovaj britanski film, snimljen po knjizi Charlotte Brontë ( objavljena je 1947.)
Film je napet, pomalo mračan. Opisuje život siromašne, hrabre i veoma pametne djevojke koja je od života pokušala dobiti malo više, zapravo ono što i zaslužuje.
Topla preporuka, nećete požaliti. Iako bi Vas možda mogla zasmetati drskost glavne glumice, na koju se nije tako teško naviknuti. Ali nemojte svojoj dragoj dati da ga pogleda, da ne nađe uzor u njenom ponašanju :)
Izvrsna gluma troje meni ne tako znanih glumaca (Mia Wasikowka, Jamie Bell, Michael Fassbender) dovoljan je razlog da pogledate ovaj film.
Nažalost ne mogu ga usporediti sa knjigom, jel ju nisam pročitala. Ali možda možete vi u komentarima.


3.THERE WILL BE BLOOD



Godina: 2007.
Žanr: Drama

Dovoljno je reći Paul Thomas Anderson. Jedan od najvećih redatelja, koji uvijek iznova šokira, na pozitivan način.
Jedan od najboljih filmova koje sam ikada pogledala jel me iznenadio u svakome smislu. U dva i pol sata uživat ćete u svakoj minuti – u glumi Daniela Daya Lewisa i mladoga Paula Danoa. Koji čine perfektan filmski par koji se tako dobro nadopunjuje.
Postepeno stvarajući kaos, uz nevjerojatnu priču, glazbu i magičnu montažu- Anderson svoje likove dovodi do ludila, kao i u svakom svom filmu. Stvaranje, razvoj i uništavanje lika. Što je pravi užitak za zahtijevne gledatelje. :)Jeste se pronašli?
No o čemu se zapravo radi?
O pohlepnom naftašu, njegovom sinu, i kaosu koji je uspio napraviti svugdje gdje je došao. Neobična tema koja je jako dobro obrađena uz genijalnost redatelja i dva vrhunska glumca, ključ je uspjeha ovoga filma. Zato ga POGLEDAJTE.


Ovo sam napisala sa velikom željom da Vas usrećim. Da pogledate nešto kvalitetno. Iako sam pospana i neproduktivna po ovakvom bljutavom vremenu. :) A vi?

Vaša Zelenka

Oznake: Locke, There will be blood, Jane Eyre

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.