Posjedujem samo sebe. I svoje snove.

ponedjeljak, 29.09.2008.

Lisica u snijegu i slične životinje su najebale, također

Soundtrack: Fox in the Snow – Belle and Sebastian

Evo me u Zagrebu. Moji su se vratili na jug, ja ostajem. Ja ću se smrznuti, ko lastavica (jel bila lastavica?) koja je ostala uz kamenog princa.

What do they know anyway?
You'll read it in a book tonight


Čitam neku knjigu koju mi je susjed dobacio preko ograde (ovo nije metafora, nas dvoje komuniciramo preko ograde). Pijem čaj od kamilice. Boli me trbuh.

When your leg's are black and blue
It's time to take a break, time to take a holiday...

Hladno je. Grijanje je nikakvo u stanu. Curi mi nos. Osjećam se fuj. Fuj. A moram večeras izać, jer Shoe slavi rođendan. Sreća pa živi blizu.

Second just to being born
Second to dying too

Ukratko, u zimskom sam raspoloženju. Spava mi se, a tek je sedam, boli me grlo, boli em trbuh, curi mi nos... da. Zima stiže. Oh, i slušam tugaljive indie pjesme – to nije znak za zimu. To je znak da sam prolupala. Idem upalit mjuzikl jer to je puno normalnije. Nda.

What else would you do?

- 18:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #