zeleni_mozak

četvrtak, 04.12.2008.

Kroatizacija seksizma

U stanci učenja biologije uzmem Globus (od Arene su mi ruke ksantofilne) koji me inače raspoloži (Dežulovićev humor je Biblija potlačenih), kad na samom kraju (možda je dobro napomenuti da sve pismene medije čitam od posljednje stranice) zapazim malen, namjerno neupadljiv članak koji mi podiže tlak do te mjere da sam skoro potrgala spomenuti tjednik. Priznajem, i Kuljiš je ovdje imao utjecaja.
Navodim ga (članak, ne Kuljiša), i napominjem da nisam potvrdila istinitost istog jer Ministarstvo (iz pravopisnih razloga napisano velikim slovom) ima tendenciju ne odgovarati na moje mejlove, možda bi me netko i shvatio ozbiljno da napišem PROSVIJED NEŽELIMO PISAT DRŽAVNU MATURU. Na stranu digresija:

''Kolači HDZ-ovaca za stezanje remena''
Jadranka Kosor očito ozbiljno shvaća naputke premijera Sanadera, pa je u uredu gradskog HDZ-a u Zagrebu odlučila organizirati božićni domjenak bez troškova. Kosor je zaposlenima u gradskom HDZ-u poručila da za domjenak svatko ispeče kolač i donese ga na zabavu, dok je muškim djelatnicima savjetovala da kupe piće.

Znala sam da je ta drskost posvuda, samo se u Teni šoping kao ''najdraži hobi svake žene'' spominje barem tri puta, o gospođi Jelinek ne želim ni pisati, a ni o onim žutilima tipa Arene i Glorije.
Ali Globus! U istom broju članak o antiglobalizmu i napadu na ljudska prava. Jao i vaj! Jadranko Kosor, tako nećeš ući u Europu.
A Kaćunku treba kupiti selotejp, dati mu epizodnu ulogu u novom spotu Simone Gotovac da se utješi nakon što nije uspio ući u uži krug za policajca Nives Celzijus.
I znam da sam rekla da je ono moje ''rušenje Crkve'' sarkazam. Lagala sam.

- 20:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #