the age of AQUARIUS - gt

subota, 15.05.2010.

sad mi je jasno da mi nije jasno....

kljucnila sam tipku za odgovor na pitanje u anketi na naslovnici o godinama pisača blogova. pa, mi se otvorili trenutačni rezultati. i sad mi je sasvim jasno:
1. da blog najčešće pišu ljudska bića u pubertetskoj krizi. nisam ta.
2. blog pišu na drugom mjestu po brojnosti ljudska bića u krizi srednjih godina. nisam ni ta.

ja spadam u 9 posto one manjine na blogu koja je uspješno prebrodila obje krize i sad se više oko ničeg ne grize.
al, nije mi jasno:
ako je većina blogera maloljetna ili barem mlađahna, koja sila je mene okružila s manje više postarijom meni sličnom generacijom komentatora i blogo-prijatelja, kad znam da sam bez veze klikala i nasumično birala na čijim blogovima ću se oglasiti i gugutnuti?
jel vidite da zakon privlačnosti djeluje uvijek i svugdje? slično privlači slično.
zaključak: izreka "dobro se dobrim vraća"je istinita. njezinu matematičko-fizikalno-kemijsku formulu za potrebe znanosti još nisam doradila, a mislim da ni nemam namjeru ostatak života protraćiti na to, jer bitno je da stvar funkcionira. uvijek i bez greške.

primjer iz prakse: moja kolegica svakodnevno uživa prepričavati kako je njezina majka i kćerka strašno ljute i nerviraju, kako je preopterećena njihovim izvoljevanjem i umoran od pokušaja da im udovoljava, a one su nezahvalne ....i dok to priča, nju najčešće zaboli glava, sve sijeva i puca duž lubanje i nema pomoći dok ne smaže nekoliko voltarena.
nije li bog strahovito brz? sve se vraća. sve se plaća. i dobro i zlo. odmah. samo mi to nismo uvijek sposobni uočiti.

eto, tako si ja malo filozofiram dok čekam da stane ova neumorna kiša koja od rane zore lije, lije lije i ni briga je nije. sumnjam da nju boli glava. ona pošteno i temeljito radi svoj posao. i mirno spava. tj pada, pada.....


apdejtićak vražićak: kronologija gt-farme u riječi i slici

dovršili smo izgradnju botaničkog vrta i mnoge rijetke biljčice već su fino uznapredovale, ljame su oduševljene i stalno blenu u tu ljepotu:
Image and video hosting by TinyPic


mali štenac zvan leklerk je izrastao u veliko, dlakavo, čupavo smeđe čudovište koje brzo uči razne trikove zanata: na farmi imamo stado raznobojnih ovaca, pa od leklerka očekujemo da se iskaže ko čuvar:
Image and video hosting by TinyPic

legendarni poglavica apača Winnetu, projahao je našim krajem i ostavio svojeg vranca u našoj štali, dok on malo razgleda okolo svu tu ljepotu-skoro ko kod njega na plitvicama..rofl
mi volimo vinetua. zubobelj
Image and video hosting by TinyPic
na farmi su u tijeku radovi na proširenju smještaja za naše krdo čistokrvnih lipicanera.
to be continued.....mahwavekisszubobelj



- 14:28 - Komentari (17) - Isprintaj - #