the age of AQUARIUS - gt

ponedjeljak, 06.07.2009.

izvanredne vijesti =izvanredne fotke

:(((((

....bio je moja generacija i bio mi je drag....
ma, bio je genijalan!
----------

najljepša rijeka na svijetu koja teče kroz moj grad
lijeno je razlila svoje vode preko rubova kojima su je ljudi obrubili.
sasvim mirno i tiho, opružila se i rastegnula lijevom obalom i
prekrila lijepo šetalište koje vodi sve do zoološkog vrta, potopila šumarak u kojem počinje novosagrađena staža za trčanje i brzo hodanje i onda zastala i odbila prekriti ljepotu cvjetnih nasada ostalih nakon ovogodišnjeg sajma cvjeća, a koji su ostali plutati njezinom površinom poput cvjetnih otoka....
...i dok su majstori ponovo krečili moj stančić, ja sam fotkala ove neočekivane ljepote mojega grada u kojima osječani znaju uživati na svoj poseban način.....

prekrasan, vedar, ljetni dan....u mirnoj površini rijeke zrcale se
bijeli, ljetni oblačići i grad lješkari....no, rijeka kao da je malo preširoka.
da nije to mississipi, ba?
Image and video hosting by TinyPic

oho.....ovom šetalištu duž lijeve obale baš bi se moglo zapjevati ovoljetni domaći hit: jazz ba? jazz ba? jezz ba, jazz si ti?
čovjek sjeo i ne da svoju klupu. tako i treba.
Image and video hosting by TinyPic

prizor ima svojih čari i ljepote, mi se poplave ne bojimo, ak zatreba plivat ćemo...tko još ima poplavu ukrašenu cvijećem, a?! hehe...
Image and video hosting by TinyPic

bezbrižni tinejdžeri su me svojim malim ludorijama na obalama drave podsjetila na toma sawyera i huckeberry fina:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

a, uživali su i neki drugi, malo dlakaviji...
Image and video hosting by TinyPic

ma, kažem vam -mi osječani baš znamo uživati u poplavama naše drave...
Image and video hosting by TinyPic

i naša nova staza za trčanje i brzo hodanje našla se okružena vodom sa svih strana
Image and video hosting by TinyPic

ponegdje je pomalo i potopljena...ništa strašno...
Image and video hosting by TinyPic

a, evo i tatine nekulturne budale kako motorom piči po stazi za hodanje
Image and video hosting by TinyPic

i još jedan pogled na grad iz novog legla dragih nam komaraca.
bit će ih i za izvoz...
Image and video hosting by TinyPic

- 18:53 - Komentari (36) - Isprintaj - #