the age of AQUARIUS - gt

petak, 15.05.2009.

razmišljanja jednog vrapca

zna se.
ako znamo mi, nije li vrijeme da shvatite i vi?
živ-živ-živ! naivčine.
Image and video hosting by TinyPic

ja sam se prodo ovoj zelenčugi za mrvicu kruha.
a, vi?
ja znam da sam jeftina roba, al zalogaj je zalogaj.
mislite da ste vi bolji?
Image and video hosting by TinyPic

kruha ima, još fali igara....
mi smo skromne tice nebeske....
Image and video hosting by TinyPic

gle, kolki sam mali! al imam petlje, imam mozak i
ne dam se lako! mislim svojom glavom!
a, vi?
Image and video hosting by TinyPic

evo nadutog i napirlitanog velikog bossa...
ispala mu trbušina. debeli salonja. misli da je glavni....
Image and video hosting by TinyPic

kad mu ovako hitar i malecak prešibam u niskom letu
iznad glave i istovarim moju bombu ravno na tu
umišljenu glavurdu, mislit će da je u hrošimi.....
il ja to samo pričam viceve?
pa, šta!

- 21:12 - Komentari (28) - Isprintaj - #