Trogirani...

11.05.2012., petak

Čupavci

Priprema
1>
Maslac istopiti i pjenasto umutiti sa šećerom, žumanjcima, mlijekom. U to dodati brašno predhodno izmješano sa pecilnim praškom.Potom dodati snijeg od bjelanjaka. Istresti na podmazani pleh i peći . Hladno izvaditi i lijepo izrezati na šnite.
2
U teču staviti sve sastojke za preliv i prokuhati. Ohladiti.
3
U preliv umakati šnitu po šnitu. Umoćene šnitu izvaditi i OSTAVITI na zraku da upije čokoladu.
4
Na kraju svaku šnitu uvaljati u kokos.
Posluživanje:
Po onoj “da svaki cigo svoga konja hvali “tako i ja . Dugi niz godina pravila sam čupavce na drugi način .Kada sam prvi puta jela čupavce moje ujne, a ona je stara učiteljica u Slavoniji, odrekla sam se ranijeg recepta i od tada pravim samo ove. Biskvit prozračan , ne davi dugo ostaju svježe ,vlažne , kokos bijel a ne umrljan od čokolade.
Sastojci
-Biskvit
-5dkgmaslaca
-20dkgšećera
-2žumanjka
-2 dclmlijeka
-30 dkg brašna
-1 pecilni praša
-2 snijeg bjelanjka
-preljev
-2 dclmlijeka
-25dkgšećera
-7dkgmaslaca
-4 štanglečokolade
-1žlica kakaa
-1 vrečica kokosa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.