ponedjeljak, 15.01.2007.

T-COM bezobrazluk neviđenih razmjera

(preuzeto s Download.hr)

Budući da članci ovakvog sadržaja se mogu pronaći samo na blog, underground, news grupama i sličnim stranicama, mislim da je vrijeme da se članci ovakvog tipa objave i na ovoj stranici i ako ne pripadaju tematici i politici stranice ovakvog sadržaja.

Javno želim progovorit o svim problemima koji muče i pate sve korisnike svih T-COM usluga, pogotovo korisnika koji koriste usluge tkz. ADSL-a T-COM(a).

Korisnici T-COM ADSL(a) (ako ga možemo tako nazvati) su gradjani trećeg reda.
Kako živimo u dvadest prvom stoljeću naravno da su očekivanja ove usluge u najmanju ruku realna od strane svih korisnika.

Dok se u europskim zemljama usluga telekomunikacija nudi po "normalnom" sistemu, kod nas je sasvim drugačija situacija.
Uz nevejerojatno visoke standarde i nevjerojatno niske cijene, građani europske unije uživaju u blagodatima ADSL-a, koju im omogućuju "pravi" provajderi.

Dali T-COM (Hrvatska) možemo uspoređivati s navedenim provajderima?
NE!

Kao monopolist, koji se naravno ograđuje od te omražene riječi, potkradaju hrvatske gradjane (takvo je mišljenje), koji toga nisu niti svjesni, osim njih 50-ak % koji ipak razumiju situaciju.
Naravno, ovdje isključivo aludiram na dečke s news grupe pod nazivom hr.comp.adsl.
Kao korisnik navedene news grupe podržavam svaki post frustriranih korisnika, na koji se T-COM ne obazire.
Budući da je T-COM formirao navedenu grupu kako bi pratio potrebe, probleme i želje korisnika, bilo bi u redu da ponekad i pročitaju što korisnici kažu ili žele.
No, u stvarnosti to je iluzija.
T-COM ne obraća pozornost niti na jedan jedini post.

No, vratimo se na usporedbu cijena DSL T-COM(a) i ostalih europskih provajdera.
T-COM nudi 3 osnovna paketa:
1. 1 GB - 20 kn *
2. 5 GB - 59 kn *
3. Flat - 199 kn *
* PDV UKLJUČEN

Za laike to i ne izgleda prevelika cijena, no kada dodamo da na te cijene plaćamo i brzinu, oho...
Brzinu možete odabrati po želji:
1. 1 Mbit/s download / 192 kbit/s upload (Osnovna) - 79 kn *
2. 2 Mbit/s download / 256kbit/s upload - + 120 kn *
3. 3 Mbit/s download / 384kbit/s upload - + 290 kn *

Kalkulirajmo sada Flat paket s 3 Mbit/s brzinom:
Cijena iznosi nevjerojatnih 498 kn s PDV!

Usporedimo sada vodeći njemački telekomunikacijski ISP T-COM cijene s našim izračunatim Flatom.
Flat paket s 6 Mbit/s brzinom u njemačkoj s dodatnim pogodnostima telefonije ista tvrtka nudi za: 49,95 €. Prevedeno u kune: oko 350 Kn.
žice naše male
Dali primjećujete razliku brzine i cijene?
No, sada razmislimo i o standardima njemačkih i hrvatskih građana.
Usluga u hrvatskoj je lošija, skuplja uz manji standard.
Pa se pitam, dali njemački T-COM, koji je vlasnik hrvatskog T-COM(a) zarađuje ogromne novce i pravi idiote od hrvata?
Ja mislim da ne, mislim da je sve pošteno, zar ne?

BRZINA T-COM (HR):
Brzina koju nam nudi naš tkz. ISP, nije realna.
Npr., uzmete li osnovnu brzinu 1 Mbit/s (download) NIKAD nećete postići istu!
Dokaz tome su razni internet servisi koji nude uslugu očitanja brzine DSL-a, kao npr. Carnet-ov Bandwidth Metar, koji se nalazi na: http://bwm.carnet.hr/.
Ako Vam bandwith Metar očita preko 800 kb/s, onda ste VELIKI sretnik.
Većina sa grupe hr.comp.adsl se žali na nevjerojatno niske brzine, poput, zamislite, 25 kb/s.
Da, ima i takvih slučaja!
Mislite li da je to poštena brzina za koju plaćate 1 Mbit/s?
Da, ja mislim da je pošteno platiti 79 kn za 25 kb/s, zar ne?

SLUŽBA ZA KORISNIKE:
Vjerojatno nema niti jedan korisnik ADSL-a koji barem jednom nije kontaktirao službu za korisnike: 0800 9000 (2).
Nazovete navedeni broj, javlja se automat, birate željeni broj da biste kontaktirali operatera koji će Vam "pomoći".
Dok čekate da se netko javi, slušate divnu glazbu: Bal-Baltazar.
Gospodin ili gospođa ili gospođica se jako kulturno predstavi, koji je voljan pomoći u riješavanju problema.
Predstavite se i objasnite Vaš problem.
Operator Vam predloži riješenje.
Mi sretni, riješili smo problem.
Kad opet nakon 10 min. isti problem, slijedeći operator kojem opet morate ponovo objašnjavati problem, Vam predloži riješenje.
Mi opet sretni, riješili smo problem.
Kad opet nakon 10 min. isti problem, slijedeći operator kojem opet morate, treći put ponovo objašnjavati problem, nema pojma što bi Vam rekao.
E, sad slijedi univerzalno riješenje:
Molio bih Vas da resetirate Vaš modem, predloži uljudno.
No, što ako smo već prije toga resetirali modem na tvorničke postavke?
Ne, niste resetirali po pravilu, pratite moje upute, reče on.
Opet resetiramo modem, problem i dalje postoji.
Onda dolazi još univerzalniji odgovor:
"Čujte, vjerojatno Vam postavke vašeg web browsera nisu u redu..."
Dobro, i ako znamo da nam niti taj odgovor neće pomoći, reinstaliramo OS.
No, problem i dalje postoji.
Opet zovemo, opet Bal-baltazar!

Kada smo po x put ponvo objasnili sve probleme, operator javlja da će monter doći pogledati u čemu je problem.
Nakon 3 dana dolazi monter s "Kasda-om" (aka Kazna), promijeni modem.
Problem i dalje postoji.
Nakon toga, gleda telefonske žice. Niti u tom slučaju ne nalazi problem.
Nakon toga, njegov odgovor je: "Doći će netko s instrumentima da ispita liniju..."
Nakon 4 dana dolazi "stručnjak" za ispitivanje linije.
Linija uredna, nema problema u njoj.
Njegov odgovor: "Ja neznam što je u pitanju, zovite službu za korisnike..."
Zovemo službu za korisnike, naravno, opet Bal-baltazar!
Sad slijedi najuniverzalniji prijedlzi koji postoji:
"Molim Vas, provjerite dali Vam je UTP kabal ispravno priključen..."!
Da, jeste, priključen je ispravno.

Kada su potrošili sve besmislene prijedloge, slijedi:
"Pa, čujte, ja neznam..., pa stvarno neznam, itd..." i lijepo nas otkantaju s linije.

Nakon 2 dana, kupimo novi ADSL modem, priključimo, gle radi!!!
Zovemo baltazara, da kažemo u čemu je bio problem. "Stručnjak" s druge strane žice sretan, kao da su oni pomogli pri riješavanju problema.
Ćitamo ugovor, koji smo potpisali prilikom instalacije ADSL-a u kojem stoji da je T-COM dužan promjeniti neispravnu aparaturu u slučaju kvara.
Lijepo ih zamolimo da nam promijene neispravan modem.
Odgovor je: NE!
Zašto?
Monter je bio na intervenciji s novom Kasdom, koja takodjer nije riješila problem.
Zašto drugi modem radi, Kasda ne?
Dali je u pitanju bio modem?
Naravno!

Mislite li da je to ispravno od strane T-COM(a)?
Da, naravno, mislim da je, zar ne?

Mislite li da treba platiti punu cijenu brzine i ako DSL radi samo 20-ak dana u mjesecu?
Naravno, zar ne?

Mislite li da u službi za korisnike rade profesionalci?
Da, naravno, zar ne?


MJESEČNI PROMET:
Usporedimo mjesečni promet T-COM(a) na korisničkim stranicama i nekih od bezbroj real-time brojača bandwith-a.
Naravno, ne podudaraju se!
Zašto?
Odgovor iz službe za korisnike je ovaj:
"Pa čujte, mi ne dodajemo overhead na spajanje..."
Dobro, idemo sada pitati što je overhead.
Služba za korisnike, drugi opertator, odgovor:
"Neznam ja što je overhead, a tko vam je tu glupost rekao..." upita on.

Usporedite Windows status internet konekcije (mali monitori u donjem desnom kutu vašeg monitora) kada se spojite i promet koji Vam je T-COM obračunao za trenutno prekinutu konekciju.
Primjetite li razliku?
T-COM je dodao par KB-a na jednu konekciju.
Par KB-a na svaku konekciju...! Razlika??? Puno MB-a!
Takodjer, možete to primjetiti i s nekim od programa koji prate promet u realnom vremenu, poput CAC-a.

Dali Windows status konekcija neispravno prikazuje promet?
Naravno, zar ne?
Dali T-COM web aplikacija za zbrajanje prometa ispravno radi?
Naravno, zar ne?


PUCANJE VEZE:
Puca li Vam veza često?
Ne, nikada, zar ne?


MAXTV I DSL:
Budući da MaxTV donosi veće novce od ADSL-a, T-COM je potpuno zanemario DSL korisnike, kojima nije ponudio ništa novo već duže vrijeme.


SNIŽENJE CIJENA I PAKETA:
Zašto T-COM ne želi sniziti cijene ili uraditi promjene na samim paketima?
Vjerojatno, zbog toga što nema konkurencije.
VM-MREŽE:
Dali su oni konkurencija ili nečiji satelit?
Da, konkurencija, zar ne?

Uzalud nam trud T-COMOVCI!

Dodao: Franjo Boras Datum: 10.01.2007

Stvarno zanimljiv članak nadam se da se i Vama svidio ,e da vidi se u kakvom to svijetu živimo zar ne??!!






- 21:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga


PcTrikovi

WMD Web Hosting

Besplatne Online Igre

Windows Forum

RSS Novosti

FORUM

Jutarnji List Današnje izdanje Sportske Novosti Današnje izdanje Slobodna Dalmacija Današnje izdanje






   



Učenje od malih nogu zato smo tu da zajedno saznamo i naučimo sve šta nas zanima
Današnji svijet je nemoguće zamisliti bez računala. Računala se nalaze svuda oko nas i uvelike olakšavaju naš posao, a da bi se počeli s njima koristiti potrebno je poznavati neke osnovne stvari o njima.Ovdje čemo Vam pomoći pružiti sve šta dosada niste znali o skrivenim opcijama XP ,ali im nadolazečoj Visti!Naravno biti će tu još mnogo zanimljivih stvari!!!!
Plavi ekran samo za entuzijaste kao šta smo mi post by Alen(Saint)
I naravno ako želite pitajte ako možemo pomoći tu smo ako ne prosljediti čemo Vaš upit drugima!!!No neki od postova su posuđeni od drugih forumaša i kolega tako da svi možemo sami sebi pomoći!!!!


WMD Web Hosting

Free Guestbook
Knjiga gostiju

pctrikovi@hotmail.com
Pošalji mi Mail

ARHIVA


Eto mene