želim biti ti

četvrtak, 20.09.2007.

naslov

imam najkul dizajn.
zahvaljujući miji. :)
glavni sam.
voljet miju.

dobila sam dvije petice.
hihi.
iz engleskog.
zato što sam napisala da su nastavnici glupi i nepravedni.
hihi.
sretan bit.
napisala sam još neke gluposti al nema veze.
i onak ću ić na natjecanje iz engleskog.
sramota.

tata mi je jučer kupijo marte.
rekla sam mu da ih želim.
i on me odvezo i kupijo.
dobar je to čovjek.
više manje.

maja me zove na palačinke.
šteta šta živi u suhopolju..

danas smo ja i dora bile na čišćenju lica kod tebe deje a.k.a. dorine mame.
meni je i obrve čupala.
onak sam pročitala cijeli kozmopoliten.
puna sam pametnih savjeta.
prije nanošenja sjenila obavezna je dobra podloga.
i u modi je prirodni look.


Brizz says:

Pa i ti imaš grčko ime
Brizz says:
a ja keltsko, jee
Nikolina says:
kak grčko?
Nikolina says:

kaj fakat?
Nikolina says:

ubeeer
Nikolina says:

i sad si ti glavni
Brizz says:

Da, imaš grčko, tvoje ime znači Pobjeda naroda nikos je pobjeda, a linos narod, nikoslinos==>Nikolina
Nikolina says:
kak dobro
Nikolina says:

kak sam si glavna
Brizz says:

a moje je nastalo od keltskog naziva za smirenje, ujednačenost alun==> alen

13 godina živit u zabludi..
ccc
- 20:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.