želim biti ti

ponedjeljak, 17.09.2007.

ehm.

mama je sad bila u trgovini i kupila mi maxi king.
jami.
treala bi učit geografiju.
neda mi se.
u subotu sam čak bila vani.
čudo božje.
vidla sam dosta ljudi.
lana mi je uzela prsten i ima da mi ga vrati.
zašto svi vole moje prstenje?
lol.
vidla sam brizza. i tonku i doru i grubu.. i tak.
i miju koja mi je kupila sladoled.
jej.
poslje sam bila sa sandom i beto i još nekim ljudima.
tena ima predivnu kosu.
iskreno? ona je jedina osoba za koju ja smatram da ima ljepšu kosu od mene.
jbg.
onda sam išla doma.
planirajuć da ću gleat one neke kraljeve.
al nisam.
šteta.. clooney (kak god da se pisalo) je zgodan...
zat' mi žao...
i tak
ničeg zanimljivog u mene.
papa wave
- 10:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.