da neumrem ovo ljeto...

srijeda, 21.06.2006.

its d šit bikaz aj forgat maj juser nejm and pasvord...

da,ja sam zaboravila svoju lozinku i kor. ime...a jesam panjinaaaaaaa...kak bi rekla moja sestra...smijehkhm...

uglafnom,ja sam jučer u neko doba noći došla s one šugave ekskurzije,bilo je da smo svi htjeli sebi bangbangbang...al bi imali priliku sam jednom...dead...bwahahahaha...rofl...sad bi neki na ovo odlepili...
NAGRADNA IGRA:font>
šta je na ekskurziji bilo najgore?
a)hotel
b)osoblje u hotelu
c)svaki dan u dubrovniku


odgovore šaljite u obliku komentara na zekoblog.blog.hr,a dobitnik će imat tu čast da legolasu izbriše na bilo koji način iz glave sva sranja koja sam mu ja rekla!!!








sunčanica me skoro opizdila na onim fucking zidinama u dubrovniku,u koji smo 3 dana išli...
osoblje u hotelu je bilo tako da su nas htjeli izbacit zato što nismo spremali sobe...možete mislit šta bi bilo da su nas ulovili s...idite na kraj posta
a u hotelu:-smo imali sobu na mjestu di su svi prolazili pa su nam krali robu s prozora kad ostavimo da se suši,al meni nisu niš ukrali,ja svoje nisam ostavljala na prozoru nego na nečijem krevetu...al su nam bar neki tipovi bili stalno pod prozorom...smijehsmijehsmijehthumbupcool
al kad mi je onaj s dugačkom plavom kosom reko da ima 16 godina,da je roker i da se zove marko,poslala sam ih svu trojicu u 3 p***e materine...i svi su imali starke,i rekli su da bi pobili sve koji nose starke a slušaju narodnjake...smijeh...neki rokeri na mrtvo i orlandov stup sam prekrstila u legolasov stop (orlando,orlando bloom,legolas...)smijehsmijehsmijeh...bwahahahaha..al je taj orlando ružan...i ima velik nos koji je od svoje težine napuko...yes....i shvatila sam da nevolim visoke dečke s crnom kratkom kosom,nego niže s dugačkom plavom il eventualno smeđom kosom...kako ništa što sam ja mislila nije istina...i tak...to bi bilo to...puuuuusaaaaaaakisskisskissi jedna velika pusa jayu koji sad guli 2 tjedna na koledžu...mah...šmrc šmrc...cerekjadan jay...višnja mi je pokidala mob i uopče nemogu pisat poruke,imam neke hjeroglife umjesto normalnih slova,a to nikad nisam imala,i više mi neserite da mi je to sigurno T9,jer nije,T9 je drugo...sam par slova još imam i to pod krivim tipkama...moram odnet u vip da mi ga poprave,a ak nebudu mogli,višnjica će mi kupit novi mob...smijehsmijehsmijeh...al je ona PANJINAAAAAAAAAA.....ludidem sad moram ić kod svog malog mačića,on me sinoć dočeko na pragu onako medeni,pa sam mu obečala da ću ga doć ljepo pomazit ko čovjek mačku...a milo moje malo....buba moja...znate kak je on meden...lolbangbangbang



ovak,to je bilo tako da smo nas par išli kupit pivo,a ovi ostali dali pare,pa bi svako mal dobio...bang...al su nam nastavnici došli srat kak su se ovi gore napupili,i da su nas već htjeli zbog nevjerojetno jadnog razloga izbacit iz hotela (zbog soba),pa da nikakve pizdarije neradimo,pa je moja frendica bacila i moje i svoje pivo,pa je glupi jedan nastavnik čuo kak ga je razbila,jer je to bilo 2 m od njegove sobe...pa smo najebali,jer su ove 2 glupače sve izbrbljale,al je frendica očigledno glumila da je bolesna,a bar nam nisu više srali....a ni otvorit stigli pivo nismo...šteta 2 l piva koje smo bacili...bangbangbangnononozalivenzalivenzaliven


aj svima jedna veeeeeeeelika kiss!!!

21.06.2006. u 13:58 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ovaj sam napravila zato što sam zaboravila kor. ime i lozinku od starog bloga,i neče baš svi znat za ovaj...



Free Web Counter

Free Web





mal o MENI...

ZOVEM SE:martina
MOJ MAIL:ninica2003@net.hr
IDEM U ŠKOLU:osnovnu
ŽIVIM:u jednom "prigradskom naselju" (iako mi je najbliži GRAD valpovo...,a belišće je selo)
GLAZBA:mrzim cajke...rock,punk i metal da vam iskreno kažem nikad nisam ni slušala,tak da neam pojma ni o čem...slušam coloniu iako su staromodni,al njihove pjesme su koda sam ih ja pisala;blago rečeno,opisuju moj život...nemojte mi srat s onim glupostima;kak to možeš slušat,oni su davno izašli iz mode...al kak neki mogu slušat cajke?? e da,i obožavam maxima mrvicu...!!!
FRENDICE:nera, ivana, irena, karla, atina, legolas...i tak to...
OBITELJ:nažalost,2 mačke,jedna mi je ošla nekud...šmrc...mama,tata,jelena i tomislav-valjda...
HRANA:sve i svašta,al uglavnom nejedem meso ni proizvode od mesa,previše mi je žao životinja,a i fuj mi je meso...
PIĆE:ladna pepsi...
FILM:kao što se iz mog imena može vidit-hacker´s,a crtić-kralj lavova II (i love simba)
VOLIM:životinje,mačke,L.A.,pariz...ameriku...
NEVOLIM:školu, brata,sestru, djecu (derišta),belišće,ljude,pogotovo neke ljude...
MOJE MIŠLJENJE O LJUDIMA:rekla bi da su svinje svi ljudi,al,tim bi uvrjedila jadne životinje koje ionako dovoljno trpe...šmrc...
JEDNA OD NAJVEČIH POGREŠAKA U ŽIVOTU:kad sam legolasu rekla da mi je mačka umrla pa da sam zato bila luda onaj dan (na uskrs,a ti znaš šta je onda bilo,al bi volila to zaboravit...nadam se da si ti na to već zaboravio...),a zapravo mi uopče ništ nije bilo mačkama,to je bila frendicina ideja...

MOJE NAJDRAŽE PJESME...

TAKO KRATKO TE ZNAM

Ne postoji rječ kojom rekla bi ti
Koliko značiš mi.
Ne postoji taj nitko kao ti
Što me zna razumjeti.
Jer meni samo malo treba,
Samo mala mrva ovog neba.
Mojoj pjesmi ti si svaka nota
Ljubav je moja veća od života.

Tako kratko te znam,
I ne postoji dan,
Da ne osjetim da za tobom ludim ja.
Kraj tebe izgubim dah ,
Pretvorim suze u prah.
Uz tebe zaboravim na sve.

Na ramenu tvom uvjek rastopim se
I vrijeme zastane.
Ne postoji taj nitko kao ti
Što me zna razumjeti.
Jer meni samo malo treba,
Samo mala mrva ovog neba.
Mojoj pjesmi ti si svaka nota
Ljubav je moja veća od života.

Tako kratko te znam,
I ne postoji dan,
Da ne osjetim da za tobom ludim ja.
Kraj tebe izgubim dah ,
Pretvorim suze u prah.
Uz tebe zaboravim na sve.





LUDA ZA TOBOM

Ove su oči tebe gladne,
i ove ruke samo tebe poznju.
Tjelom što gori,i dušom svom,
ja sam luda za tobom.

Ove su usne tebe žedne,
i ove ruke samo tebi vjeruju.
Tjelom što gori i dušom svom,
ja sam luda tobom.

Nekad se budim ko u polu snu,
sa hrpom pitanja i odgovora.
Sama na sebe uvjek poludim,
što sam o tebi tako ovisna.

Al ti si jedan od milijun,
tvoje je srce akvarel.
I tvoja riječ mi znači više od svega,
Uz tebe bolja postajem.

Ove su oči tebe gladne,
i ove ruke samo tebe poznju.
Tjelom što gori,i dušom svom,
ja sam luda za tobom.

Ove su usne tebe žedne,
I ove ruke samo tebi vjeruju.
Tjelom što gori i dušom svom,
ja sam luda tobom.


Čitaš mi misli kad me pogledaš,
otjeraš suze jednim dodirom.
Naslikaš dugu preko lica mog,
i život vratiš jednim osmjehom.

Jer ti si jedan od milijun,
tvoje je srce akvarel,
i tvoja riječ mi znači više od svega
Uz tebe bolja postajem.

Ove su oči tebe gladne,
i ove ruke samo tebe poznju.
Tjelom što gori,i dušom svom,
ja sam luda za tobom.

Tjelom što gori i dušom svom,
luda sam za tobom!!!

Ove su usne tebe žedne,
i ove ruke samo tebi vjeruju.
Tjelom što gori i dušom svom,
ja sam luda,luda za tobom.







NI TRAGA NI GLASA

Nikad posumnjala nisam
u tvoje loše namjere.
Odmah odmahem rukom,
kad bi nešto loše rekli za tebe.

Vjerovala sam u ljubav,
u bezuvjetni zajednički san,
a našla se negdje i nigdje,
ni sama neznam kako ni kad!

Ni traga ni glasa,
ne želim više čuti o tebi!
I nema ni dana,
da te zbog nje ne proklinjem!

Bila sam tako sljepa,
Lakše je pogled skrenuti.
Da si mi priznao odmah,
Bila bi ti spremna sve oprostiti.

Vjerovala sam u ljubav,
u bezuvjetni zajednički san,
a našla se negdje i nigdje,
ni sama ne znam kako ni kad!

Ni traga ni glasa,
ne želim više čuti o tebi!
I nema ni dana,
da te zbog nje ne proklinjem!

Ni traga ni glasa,
ne želim više čuti o tebi!
I nema ni dana,
da te zbog nje ne proklinjem!

Ni traga ni glasa,
ne želim više čuti o tebi!
I nema ni dana,
da te zbog nje ne proklinjem!

Ni traga ni glasa,
ne želim više čuti o tebi!
I nema ni dana,
da te zbog nje ne proklinjem!





DIO NJE

Ponovo ludim,
Tonem u misli što ne daju sna.
Telefon šuti,
Već satima biram
Pogrešan broj.
I gledam kako naše kule se ruše;
Sve,mjenja se.
Ljubavi imaš ali čuvaš ju
Samo za nju!!!

Zauvjek u tebi ostat će
Barem mali dio nje.
Sve ono što za mene osjećaš,
Nestat će,nestat će.
I svakoga dana molim se,
Sve više,i više bojim se;
zauvjek u tebi ostat će
Dio nje...

Najgore slutim,
I sada tek vidim,
I sada tek znam.
Koliko te trebam,
Koliko mi znači kad uz mene si.
Ali ove ruže nisu za mene!
Ti ,voliš ju još!
Ljubavi imaš ali čuvaš ju,
Samo za nju!!!

Zauvjek u tebi ostat će
Barem mali dio nje.
Sve ono što za mene osjećaš,
Nestat će,nestat će.
I svakoga dana molim se,
Sve više,i više bojim se;
zauvjek u tebi ostat će
Dio nje...

Zauvjek u tebi ostat će
Barem mali dio nje.
Sve ono što za mene osjećaš,
Nestat će,nestat će.
I svakoga dana molim se,
Sve više,i više bojim se;
zauvjek u tebi ostat će
Dio nje...






NAJBOLJE OD SVEGA

Želimo istu stvar.
Zbog čega onda takav stav?
Osim ako je tvoja ljubav
Samo otmjena laž?
Gdje bi bio bez
mene?
Hajde probaj,sjeti se.
Jeftine zabave,kocka,život na ulov,
Ništa i sve.

Da bar okrznu te ove moje rječi,
Pa da mirno mogu,mogu leći.
U nadi da ipak postoji način
Da te vratim.

I mislim na tebe sad
A s tobom koji je vrag?
U našim tjelima gori
Plamen znak.
Ja sam ti sve,sve što ti treba,
JA SAM TI NAJBOLJE OD SVEGA.

Gdje bi bio bez mene?
Hajde probaj,sjeti se.
Jeftine zabave,kocka,život na ulov,
Ništa i sve.

Da bar okrznu te ove moje rječi,
Pa da mirno mogu,mogu leći.
U nadi da ipak postoji način
Da te vratim.

I mislim na tebe sad
A s tobom koji je vrag?
U našim tjelima gori
Plamen znak.
Ja sam ti sve,sve što ti treba.
JA SAM TI NAJBOLJE OD SVEGA.




NEMA NADE

Prepoznam te u svakom nemirnom jutru,
Kada mi započne dan.
Prepoznam te na svakoj stranici knjige,
Što me prati u san.

Kao siluete u tami,
Nestaju i slike i misli na nas.
Pre dugo držim,sve u sebi,
I dođe mi da vrisnem na sav glas:
I nema,nema,nema nade,
Bez dotira tvog,i zdrave pameti.
Kada me zateknu suze,
Nedostaje mi,
Malo tvoje radosti.

I nema,nema,nema nade,
Bez dotira tvog,i zdrave pameti.
Kada me zateknu suze,
Nedostaje mi,
Malo tvoje ljubavi.

Prepoznam te u svakoj kapljici kiše,
Na svakom koraku.
Danima samo sebe varam a znam,
Znam da je uzalud.

Kao krugovi u pijesku,
Nestaju i slike i misli na nas.
Pre dugo držim,sve u sebi,
I dođe mi da vrisnem na sav glas:
I nema,nema,nema nade,
Bez dotira tvog,i zdrave pameti.
Kada me zateknu suze,
Nedostaje mi,
Malo tvoje radosti.

I nema,nema,nema nade,
Bez dotira tvog,i zdrave pameti.
Kada me zateknu suze,
Nedostaje mi,
Malo tvoje ljubavi.

Kao siluete u tami,
Nestaju i slike i misli na nas.
Pre dugo držim,sve u sebi,
I dođe mi da vrisnem na sav glas:
I nema,nema,nema nade,
Bez dotira tvog,i zdrave pameti.
Kada me zateknu suze,
Nedostaje mi,
Malo tvoje radosti.

I nema,nema,nema nade,
Bez dotira tvog,i zdrave pameti.
Kada me zateknu suze,
Nedostaje mi,
Malo tvoje ljubavi.






VARALICA

Sve neprospavane noći
Oprostiti neću moći,
Ni za brdo zlatnih dukata.
Valjda hoćeš da poludim,
Šta mi treba da mi ljudi
Kada prođem pogled spuštaju?
I nakon svega opet lažeš,
Da je sve to ljubav kažeš,
Reći ću ti šta me muči;
Ljubav te trebala vratit kući.

Varalico nek te druga ima,
Samo priznaj tu pred svima;
Dali si me ikad volio?

Varalico široka ti polja,
Šta je čeka nezna ona,
Čaše tuge,noći muke,
A nigdje tvoga ramena...

Na krevetu bjelom,mekom
Zaprljo si ruke grijehom;
Njene kose ti si raspleo...
Sad pogledaj u oči moje,
To što vidiš suza to je,
Nešto moje srce voli,
Nego što me duša boli.

Varalico nek te druga ima,
Samo priznaj tu pred svima;
Dali si me ikad volio?

Varalico široka ti polja,
Šta je čeka nezna ona,
Čaše tuge,noći muke,
A nigdje tvoga ramena...

Varalico nek te druga ima,
Samo priznaj tu pred svima;
Dali si me ikad volio?

Varalico široka ti polja,
Šta je čeka nezna ona,
Čaše tuge,noći muke,
A nigdje tvoga ramena...