utorak, 12.06.2007.

Nesto Kratko>>

Da nesto napisem da mi nije bas toliko blog mrtav.
Nesto Kratko!!!
>>Kratki vikend na moru proso i on.Eto narode prije dva dan sam bio na moru nazalost bez cure ali moze proci i ovako hehe.Samo eto nije me imo tko da namaze s kremo za suncanje.Malo sam zapeko ledja su mi bila crvena ko paprika ali dobor sam proso.Nije bilo plikova po ledjima sve je na svom mijestu jos uvijek hehe,Ugalavnom bio sam kod ujaka na moru u puli.Malo kod sebe u barbarigi na zemlji rostilj bacili peka i tako.Bilo je ljepo samo eto kratko i nemas pravog drustva pa nije bog zna naj naj bez drustva.Ali treba malo i od njih odmora hehe.pozdrav svima!!>>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 23:01 | Reci mi nesto (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Josip28.11 - Design touch by: Josip

Komentari On/Off

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Svastara o mome drustvu i privatnome zivotu.
KOLEGE S BLOGVIMA
KUM TUNJA
BY ZEC
BURAZ
Image Hosted by ZEC
Brdo (RODJO)
Image Hosted by ZEC
ZUBO(CRNA LEGIJA)
Image Hosted by ZEC
KUCA SLOBODE
Image Hosted by ZEC
Za Dom.!!!!
STRANICA `HRVATA

I NARAVNO VLASNIK.
ZEC

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TORCIDA
Moje slobodno vrijeme
Tu kao radim
mp3 2005
mp3 kolekcija
Za kladionicare

TURENAJ S PIVOM
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


VALSNIK BLOGAImage Hosted by ImageShack.us

ZEC" />
Zna se!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Moja pijesma a i zubina!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josip & Andrea

Josip & Andrea
Josip & Andrea

Gibonni – Libar

U libar svojih dugova
upiši mene
jer odavno te kupujem
s onim što si htjela čut
od straha da ne potone
tvoja ljubav za mene..
Kao pčela u žlici čaja
dok drži dah
ja nemam razloga
za strah....

Dajem ti VERSE i NOTE
sve moje ŠARENE PERLE
na dar...
Još te mogu pjesmom kupiti
lukavo i slatkorječivo
još uvijek mogu ti podvaliti -
LJUBAV !!!

I sve ću ti obećati,
baš sve što hoćeš,
moju kožu, moju kost
i lice koje poželiš..
Od straha da ne potone
tvoja ljubav za mene
kao pčela u žlici čaja
dok drži dah
ja nemam razloga za strah

Dajem ti VERSE i NOTE
sve moje ŠARENE PERLE
na dar..
Još te mogu pjesmom kupiti
lukavo i slatkorječivo,
još uvijek mogu ti podvaliti
LJUBAV !!!


Ja & Kum


Moj slatki poklon
Hajdukov dres!!
Andrea kupila hihi
moje samo moje
Nikome nedam
BILO Nekad
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
'Thompson---Bojna-Cavoglave80'

--Thompson---Bojna-Cavoglave'

'Miroslav-Skoro
-Live-at-Zagreb_Tajna_Najveca26'



Poslusaj ako zelis '
Ne_vjeruje_srce_pameti
Miroslav_Skoro
'


oliver dragojevic
Tko sam ja da tisudim


Thompson-Pukni-pusko'

Za dosadu malo muzike UZIVO iz MINHENA


Nadam se da nije kao onaj nas na bajti.



Counters