nedjelja, 11.03.2007.

T.S.Fantazija---http://tsfantazija.blog.hr/---

Image Hosted by ZEC

Svaka cast Marku Perkovicu ali krv je krv.Kao sto ste culi Tamburaski Sastav Fantazija nalazi se u malo selu pokraj save s imenom Jaruge.Selo Jaruge je 25 km od Slavonskog Broda prema Zupanji na strani rijeke Save. I tamo se nalazi grupa Fantazija s jako talentiranim 5 tamburasa.Koje mozete dole na sliki pogledati na ljevoj strani se nalazi Brdjo,do njega jedan jeben tamburas i medju najboljima zvani Zubo,te pored zube Mata sokac,a izmedju Zube i Mate u pozadini je tamburas Marko i do njega je jedan jako dobar tamburas koji svoj Bas u rukama drzi samo ako je i piva pored njega s imenom Iva.
Molim vas da nase tamburas podsijetite i ostavite koji komentra na njihovoj stranici
http://tsfantazija.blog.hr/ ili samo stisnite na sliku i vec ste kod njih pozdrav svima!!!

http://zec06.blog.hr
Ako nekog vise zanima o Tamburaskom sastavu Fantazija sve informacije mozete dobiti na Fantazija ili pod e-mail tsfantazija@gmail.com

| 19:29 | Reci mi nesto (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Josip28.11 - Design touch by: Josip

Komentari On/Off

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Svastara o mome drustvu i privatnome zivotu.
KOLEGE S BLOGVIMA
KUM TUNJA
BY ZEC
BURAZ
Image Hosted by ZEC
Brdo (RODJO)
Image Hosted by ZEC
ZUBO(CRNA LEGIJA)
Image Hosted by ZEC
KUCA SLOBODE
Image Hosted by ZEC
Za Dom.!!!!
STRANICA `HRVATA

I NARAVNO VLASNIK.
ZEC

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TORCIDA
Moje slobodno vrijeme
Tu kao radim
mp3 2005
mp3 kolekcija
Za kladionicare

TURENAJ S PIVOM
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


VALSNIK BLOGAImage Hosted by ImageShack.us

ZEC" />
Zna se!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Moja pijesma a i zubina!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josip & Andrea

Josip & Andrea
Josip & Andrea

Gibonni – Libar

U libar svojih dugova
upiši mene
jer odavno te kupujem
s onim što si htjela čut
od straha da ne potone
tvoja ljubav za mene..
Kao pčela u žlici čaja
dok drži dah
ja nemam razloga
za strah....

Dajem ti VERSE i NOTE
sve moje ŠARENE PERLE
na dar...
Još te mogu pjesmom kupiti
lukavo i slatkorječivo
još uvijek mogu ti podvaliti -
LJUBAV !!!

I sve ću ti obećati,
baš sve što hoćeš,
moju kožu, moju kost
i lice koje poželiš..
Od straha da ne potone
tvoja ljubav za mene
kao pčela u žlici čaja
dok drži dah
ja nemam razloga za strah

Dajem ti VERSE i NOTE
sve moje ŠARENE PERLE
na dar..
Još te mogu pjesmom kupiti
lukavo i slatkorječivo,
još uvijek mogu ti podvaliti
LJUBAV !!!


Ja & Kum


Moj slatki poklon
Hajdukov dres!!
Andrea kupila hihi
moje samo moje
Nikome nedam
BILO Nekad
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
'Thompson---Bojna-Cavoglave80'

--Thompson---Bojna-Cavoglave'

'Miroslav-Skoro
-Live-at-Zagreb_Tajna_Najveca26'



Poslusaj ako zelis '
Ne_vjeruje_srce_pameti
Miroslav_Skoro
'


oliver dragojevic
Tko sam ja da tisudim


Thompson-Pukni-pusko'

Za dosadu malo muzike UZIVO iz MINHENA


Nadam se da nije kao onaj nas na bajti.



Counters