ponedjeljak, 21.11.2005.

svadja preko mobitela........

Narode sinoc mi bivsa salje poruku ja njoj falim itd, a ja samo kratko odgovaram da ok i sta sad.....i danas sastavim ja poruku na mobitelu..::-reko curo ja samo pogrijesio sto sam bio s tobom nema vise nista medju nama nemoras mi vise tepati da ti nedostajem kad to ne pomaze nece vise nikad nista biti medju nama.´.e to je od mene prva kad od nje dolazio...ne tepam ja tebi sam provjeravam dali je istina sta su mi drugi govorili, a ja njo ko je govorio sta....i zakuvali to duboko kad na kraju ona mene kaze ti si mene iskoristio u reko ja tebe iskoristio da znaju neke cure kaki sam bio prema njo rekle bi mi ti si budala sto si uopce bi snjom....e da a ja njoj odgovrim reko nekazes mi tko i sta je govorio moja ce usta poceti pricati sta je bilo i kako je bilo ,a nece ti se svidjati onda kaki sam ja a ako to saznam bice svega.....nema tog boga da ja budem vise s njom i ako ma nema veze sta nije vazno uglavnom tako je odlucio sam se tako i tako ce i bit.....
a ima osoba koja me slusa, razumije voli se zajebavati iskrena itd. a bivsa nezna sta hoce..tako da mislim da ovaj puta nisam pogrijesio... jeli tako zubo ma zna i zubo kaka je to osoba pozdrav svima samo naprijed ljudi.!!!!!!

PJESMA UZ TEXT


Svetinja
kakvo je to došlo vrijeme i brat brata vara
kud nas vode loše sluge loših gospodara
svaka laž je trn u kruni mojih predaka
a gdje je istina
nema riječi, nema dara, niti pjesama
da sakriju moju muku, moja sjećanja
zlato daje, dušu krade, slatko progovara
guja iz njedara
'ko to moje ime doziva
čudni ljudi, čudnog imena
pa mi kunu, što je svetinja
vjera, ljubav i domovina
na sve strane dižu glave ptice rugalice
sve je manje sretnih dana, sloge i pravice
a najbolji među nama noću vodu piju
bijelo lice kriju
'ko to moje ime doziva
čudni ljudi, čudnog imena
pa mi kunu, što je svetinja
vjera, ljubav i domovina

TKO NEZNA CITAT NEKA SLUSA!!!!
mp3.SVETINJA-skoro

| 18:22 | Reci mi nesto (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Josip28.11 - Design touch by: Josip

Komentari On/Off

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Svastara o mome drustvu i privatnome zivotu.
KOLEGE S BLOGVIMA
KUM TUNJA
BY ZEC
BURAZ
Image Hosted by ZEC
Brdo (RODJO)
Image Hosted by ZEC
ZUBO(CRNA LEGIJA)
Image Hosted by ZEC
KUCA SLOBODE
Image Hosted by ZEC
Za Dom.!!!!
STRANICA `HRVATA

I NARAVNO VLASNIK.
ZEC

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TORCIDA
Moje slobodno vrijeme
Tu kao radim
mp3 2005
mp3 kolekcija
Za kladionicare

TURENAJ S PIVOM
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


VALSNIK BLOGAImage Hosted by ImageShack.us

ZEC" />
Zna se!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Moja pijesma a i zubina!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josip & Andrea

Josip & Andrea
Josip & Andrea

Gibonni – Libar

U libar svojih dugova
upiši mene
jer odavno te kupujem
s onim što si htjela čut
od straha da ne potone
tvoja ljubav za mene..
Kao pčela u žlici čaja
dok drži dah
ja nemam razloga
za strah....

Dajem ti VERSE i NOTE
sve moje ŠARENE PERLE
na dar...
Još te mogu pjesmom kupiti
lukavo i slatkorječivo
još uvijek mogu ti podvaliti -
LJUBAV !!!

I sve ću ti obećati,
baš sve što hoćeš,
moju kožu, moju kost
i lice koje poželiš..
Od straha da ne potone
tvoja ljubav za mene
kao pčela u žlici čaja
dok drži dah
ja nemam razloga za strah

Dajem ti VERSE i NOTE
sve moje ŠARENE PERLE
na dar..
Još te mogu pjesmom kupiti
lukavo i slatkorječivo,
još uvijek mogu ti podvaliti
LJUBAV !!!


Ja & Kum


Moj slatki poklon
Hajdukov dres!!
Andrea kupila hihi
moje samo moje
Nikome nedam
BILO Nekad
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
'Thompson---Bojna-Cavoglave80'

--Thompson---Bojna-Cavoglave'

'Miroslav-Skoro
-Live-at-Zagreb_Tajna_Najveca26'



Poslusaj ako zelis '
Ne_vjeruje_srce_pameti
Miroslav_Skoro
'


oliver dragojevic
Tko sam ja da tisudim


Thompson-Pukni-pusko'

Za dosadu malo muzike UZIVO iz MINHENA


Nadam se da nije kao onaj nas na bajti.



Counters